Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny

2016-08-26

Dokładnie na miesiąc przed wrześniowym weekendem promującym turystykę krajową, Ministerstwo Sportu i Turystyki odkryło karty i zaprezentowało partnerów, którzy zgłosili się do akcji „Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny”

pws-2016-05a-01

- Chcemy, aby „Weekend za pół ceny” stał się w Polsce nową, turystyczną tradycją. W tym roku uruchomiliśmy pilotażowy program, który spotkał się z dużym zainteresowaniem branży turystycznej. To ogromny sukces, bo liczba 400 partnerów przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Teraz zachęcamy rodaków do skorzystania z tej oferty. Jestem przekonany, że w niedalekiej przyszłości uda się rozwinąć ruch turystyczny na wysokim poziomie, także poza sezonem. To pierwszy krok w tym kierunku. Polska to piękny kraj z morzem, jeziorami i górami. Warto wypoczywać w Polsce – powiedział Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka. - Założeniem akcji „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” jest stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych w atrakcyjnych, obniżonych cenach, które będą oferowane w dniach 23-25 września 2016 r. na terenie całego kraju. Akcja ma na celu prezentację polskiej oferty turystycznej i zachęcenia Polaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie kraju, również w okresie poza głównym sezonem wakacyjnym. Oferta partnerów jest bardzo różnorodna – dodaje podsekretarz stanu w MSiT Dawid Lasek. Do akcji zgłosiły się m.in. kopalnie, muzea, parki, ogrody zoologiczne, zamki, pałace, teatry, hotele, schroniska, ośrodki SPA oraz wypożyczalnie sprzętu wodnego. Zaproszenie na śniadanie prasowe do Pałacu na Wyspie przyjęli przedstawiciele takich marek turystycznych, jak Muzeum Łazienki Królewskie, Centralny Ośrodek Sportu, Grupa Hoteli WAM, Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie, Ośrodek Sportu i Rekreacji Termy Mszczonów, Se-ma-for Muzeum Animacji, miasteczko westernowe Silverado City, a także Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie. Wszyscy podkreślali, że nie było chwili zawahania, by przyłączyć się do akcji.
„Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny” to wykorzystanie sprawdzonej formuły weekendowych akcji zniżkowych organizowanych przez polskie miasta i regiony i przeniesienie jej na poziom krajowy. Pierwszą inicjatywą wykorzystującą pomysł weekendowych obniżek do promocji turystycznej była akcja „Poznań za pół ceny”, która jest organizowana corocznie od 2008 roku przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną. Film promocyjny wprowadzający do tematyki akcji zyskał dużą popularność w mediach społecznościowych, osiągając ponad milion wyświetleń i zasięg ponad 5 milionów odbiorców na portalu Facebook. Można go znaleźć na profilu Ministerstwa Sportu i Turystyki, jak również obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=7rPyLiSwak8
Ministerstwo zaprezentowało na konferencji prasowej nową 30-sekundową wersję filmu promującego akcję „Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny”, która odbędzie się w dniach 23-25 września 2016 r. Film będzie udostępniony we wszystkich mediach społecznościowych Ministerstwa Sportu i Turystyki. Informacje o wszystkich partnerach akcji znaleźć można, na dedykowanej specjalnej stronie internetowej projektu: http://www.polskazobaczwiecej.pl/. Za pomocą interaktywnej mapy i wyszukiwarki turyści będą mogli znaleźć interesującą ich ofertę.

Polecamy
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail