Loty łączone i inne modyfikacje Ryanaira

2017-04-11

Ryanair, 6 kwietnia zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń czwartego roku realizacji programu „Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz nowe produkty. Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to:

Loty łączone – najpierw w ramach siatki połączeń Ryanair, a następnie także innych przewoźników

Nowe bazy (Frankfurt nad Menem, Neapol) i jeszcze bardziej dogodne rozkłady lotów

My Ryanair – Faza 2. – udoskonalony profil oraz oferty specjalne

Udoskonalone produkty „Plus” – Regular, Plus, Flexi-Plus oraz Family Plus

Ryanair Holidays – oferta dostępna na wszystkich rynkach, hotele 3,4 i 5 *

Ryanair Rooms – więcej partnerów, większy wybór

Amazon Podróży – Nowe funkcje wyszukiwania

Into The Blue – treści o destynacjach dostępne na zamówienie w aplikacji w 5 wersjach językowych

Expresowa rezerwacja – zachowane wcześniej preferencje pozwalają na rezerwację w 3 krokach

Automatyczna odprawa - także na lot powrotny, jeśli wcześniej dokonano wyboru miejsca

 


Aktualności
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail