Nowy touroperator

2017-05-26

Nowy, pochodzący z Niemiec touroperator ETI Sp. z o.o. uroczyście zainaugurował działalność na polskim rynku.

Jednocześnie został oficjalnie członkiem Polskiej Izby Turystyki. Firma, która przedstawiła się jako „specjaliści od słońca”, będzie oferować klientom podróże do Egiptu. W tym kraju marka ETI działa od 20 lat i jest gospodarzem organizowanych wyjazdów dla coraz większej rzeszy europejskich turystów. Niewątpliwym atutem ETI są hotele znanej i lubianej sieci Red Sea Hotels, na które ten touroperator ma wyłączność na polskim rynku. Są to obiekty zlokalizowane w Port Ghalib, Hurghadzie, Makadi Bay i Szarm el-Szejk, w standardzie czterech i pięciu gwiazdek, które co roku zdobywają wiele prestiżowych wyróżnień konsumenckich.

Kompleksową ochronę ubezpieczeniową nowemu organizatorowi zapewnia HanseMerkur Ubezpieczenia Podróży. Obok udzielonej gwarancji ubezpieczeniowej, ubezpieczyciel przygotował produkty szyte na miarę specjalnie na potrzeby organizatora. W wariancie podstawowym, czyli obowiązkowym, obok standardowych świadczeń takich jak KL i NNW, klienci biura ETI mają także możliwość ubezpieczenie bagażu, assistance, zwrot kosztów ratownictwa i poszukiwań, ryzyko amatorskiego uprawiania sportów. W wersji optymalnej - rozszerzony assistance, bagaż wraz ze sprzętem sportowym, OC i koszty ratownictwa. Zarówno wariant podstawowy jak i optymalny jest możliwy do zarezerwowania wraz ubezpieczeniem od kosztów rezygnacji z podróży i przerwania podróży.

 


Polecamy

Polecamy także:

Najwyższy drewniany wieżowiec świata – Mjøstårnet
Norwegia słynie z drewnianej architektury, przede wszystkim za sprawą Wikingów, którzy byli mistrzami kunsztu ciesielskiego. To kraj, w którym przyroda i...

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W tym miesiącu piszemy między innymi: Prościej w razie niewypłacalności Nowe przepisy poprawiają funkcjonujące już rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczeń...

Tour Salon 2018 - za nami
W niedzielę 11 lutego zakończyły się targi Tour Salon. Impreza jak co roku zgromadziła przedstawicieli branży turystycznej z Polski i ze świata. Swoje stoiska...

Nowe logo lufthansy
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne