Dobre wyniki Rainbow w 2016 r.

Przychody ze sprzedaży wygenerowane przez Rainbow Tours SA w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 r. wyniosły 1,201 mln zł i są wyższe od przychodów osiągniętych w 2015 r. o 7,3 proc. Zysk netto wyniósł prawie 27 mln zł. Na wzrost przychodów ze sprzedaży wpływ miały m.in. wzrost z tytułu sprzedaży imprez turystycznych oraz wzrost liczby klientów.

rt 2017 05ay 03

W 2016 r. z oferty Rainbow skorzystało ponad 330,3 tys. osób, co stanowi wzrost o 10,1 proc. w stosunku do roku 2015. W ofercie lata 2016 niekwestionowanym liderem była Grecja. Pomimo wielu niesprzyjających warunków zewnętrznych udało się nie tylko utrzymać, ale także znacznie poprawić wyniki i udziały w rynku (wzrost przychodów o 7,6 proc.). W każdym kolejnym miesiącu spółka notowała również wzrost sprzedaży, ale szczególnie poprawiła wyniki za IV kwartał 2016 r. Konsekwentnie budowana od kilku lat przez firmę strategia „specjalisty nr 1” od podróży egzotycznych przyniosła oczekiwane efekty. W 2016 r. wszystkie spółki grupy wypracowały dodatnie wyniki finansowe. Hotel (White Olive Premium) po gruntownej renowacji uzyskał pełną zdolność operacyjną przed sezonem 2016 r. Rainbow zamierza dalej rozszerzać działalność w zakresie własnych hoteli. Rainbow nie tylko dywersyfikuje ofertę i organizuje wyjazdy, prowadzi także działania w sektorze B2B, przede wszystkim w zakresie organizacji wyjazdów służbowych, integracyjnych, kongresów oraz konsolidacji i sprzedaży miejsc w samolotach czarterowych.


Wydanie: 5/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Qatar Airwys – większość lotów bez zakłóceń
Dyrektor generalny Qatar Airways wzywa organizację ICAO do ogłoszenia blokady w GCC niezgodnej z prawem. Operacje Qatar Airways z oraz do Dohy przebiegają bez...

12 Festiwal Śląskie Smaki
12 Festiwal Śląskie Smaki za nami! Kolejna edycja największej imprezy kulinarnej w regionie cieszyła się w tym roku szczególnym zainteresowaniem. Do siedziby...

5,3 mln turystów na Śląsku
Turystyka w województwie śląskim ma się coraz lepiej. Badanie ruchu turystycznego wykonane na zlecenie Śląskiej Organizacji Turystycznej pokazało, że rok 2016 r....

VII Kongres promocji Mazowsza - zakończony
Jak efektywnie zarządzać wizerunkiem, zbudować jego spójny obraz, ale też co robić w sytuacjach kryzysowych i jakie są największe wyzwania w promowaniu miast,...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne