Nowy touroperator

Nowy, pochodzący z Niemiec touroperator ETI Sp. z o.o. uroczyście zainaugurował działalność na polskim rynku. Jednocześnie został oficjalnie członkiem Polskiej Izby Turystyki. Firma, która przedstawiła się jako „specjaliści od słońca”, będzie oferować klientom podróże do Egiptu.

rt 2017 05ay 06

  W tym kraju marka ETI działa od 20 lat i jest gospodarzem organizowanych wyjazdów dla coraz większej rzeszy europejskich turystów. Niewątpliwym atutem ETI są hotele znanej i lubianej sieci Red Sea Hotels, na które ten touroperator ma wyłączność na polskim rynku. Są to obiekty zlokalizowane w Port Ghalib, Hurghadzie, Makadi Bay i Szarm el- Szejk, w standardzie czterech i pięciu gwiazdek, które co roku zdobywają wiele prestiżowych wyróżnień konsumenckich. Kompleksową ochronę ubezpieczeniową nowemu organizatorowi zapewnia HanseMerkur Ubezpieczenia Podróży. Obok udzielonej gwarancji ubezpieczeniowej, ubezpieczyciel przygotował produkty szyte na miarę specjalnie na potrzeby organizatora. W wariancie podstawowym, czyli obowiązkowym, obok standardowych świadczeń takich jak KL i NNW, biuro ETI oferuje klientom także ubezpieczenie bagażu, assistance, zwrot kosztów ratownictwa i poszukiwań, ryzyko amatorskiego uprawiania sportów. Natomiast w wariancie optymalnym jest m.in. rozszerzony assistance, ochrona bagażu wraz ze sprzętem sportowym, OC. Zarówno wariant podstawowy, jak i optymalny jest możliwy do zarezerwowania wraz z ubezpieczeniem od kosztów rezygnacji z podróży i przerwania podróży.


Wydanie: 5/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Qatar Airwys – większość lotów bez zakłóceń
Dyrektor generalny Qatar Airways wzywa organizację ICAO do ogłoszenia blokady w GCC niezgodnej z prawem. Operacje Qatar Airways z oraz do Dohy przebiegają bez...

12 Festiwal Śląskie Smaki
12 Festiwal Śląskie Smaki za nami! Kolejna edycja największej imprezy kulinarnej w regionie cieszyła się w tym roku szczególnym zainteresowaniem. Do siedziby...

5,3 mln turystów na Śląsku
Turystyka w województwie śląskim ma się coraz lepiej. Badanie ruchu turystycznego wykonane na zlecenie Śląskiej Organizacji Turystycznej pokazało, że rok 2016 r....

VII Kongres promocji Mazowsza - zakończony
Jak efektywnie zarządzać wizerunkiem, zbudować jego spójny obraz, ale też co robić w sytuacjach kryzysowych i jakie są największe wyzwania w promowaniu miast,...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne