Nowe logo Kraków Airport

Nowy terminal, udogodnienia i innowacyjne rozwiązania odpowiadające na potrzeby pasażerów. 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA w 2017 r.

rt 2017 05ay 19

  Krakowski port lotniczy, serce regionu i jego wizytówka, przedstawia nowe logo – symbol otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem. Wiele firm decyduje się na zmianę logo. W wypadku Kraków Airport zmiana ta podyktowana jest głębszą filozofią związaną z zarządzaniem lotniskiem i kooperacją z klientami. U jej podstaw leży ewolucja rynku lotniczego, która dokonała się w ostatnich latach. Zmienił się poziom świadomości klientów, zrewolucjonizowała się dostępność połączeń oraz narzędzi planowania podróży.


Wydanie: 5/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Dobry rok dla turystyki wyjazdowej
PZOT podsumowuje turystyczny rok. Okazuje się, że była dla branży bardzo udany.   Organizacja przedstawiła statystyki obejmujące sezon zimowy 2017/2018 i letni...

Forum POT-ROT-LOT: Nowe plany i strategia działań promujących Polskę
Tegoroczne Forum Polskiej Organizacji Turystycznej, Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych z udziałem dyrektorów Zagranicznych Ośrodków POT odbyło się...

Prezes POT rozmawia z branżą spotkań
Przedstawiciele najważniejszych regionalnych i miejskich convention bureaux przybyli do siedziby Polskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie na spotkanie z prezesem...

Raport „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce 2017”
Po raz ósmy zespół Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej opublikował raport podsumowujący osiągnięcia  branży spotkań w Polsce w ubiegłym...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne