Nowe logo Kraków Airport

Nowy terminal, udogodnienia i innowacyjne rozwiązania odpowiadające na potrzeby pasażerów. 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA w 2017 r.

rt 2017 05ay 19

  Krakowski port lotniczy, serce regionu i jego wizytówka, przedstawia nowe logo – symbol otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem. Wiele firm decyduje się na zmianę logo. W wypadku Kraków Airport zmiana ta podyktowana jest głębszą filozofią związaną z zarządzaniem lotniskiem i kooperacją z klientami. U jej podstaw leży ewolucja rynku lotniczego, która dokonała się w ostatnich latach. Zmienił się poziom świadomości klientów, zrewolucjonizowała się dostępność połączeń oraz narzędzi planowania podróży.


Wydanie: 5/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Centralny Port Lotniczy w Baranowie
Na razie nieoficjalnie. Nie ma jeszcze potwierdzenie tej informacji przez któregoś z przedstawicieli rządu. Lotnisko jest na razie w planach   Lotnisko ma zostać...

Robert Andrzejczyk rekomendowany na prezesa POT
Kandydat jest doktorem nauk humanistycznych, dyplomatą i ma doświadczenie w działalności PR. Zespół ds. przeprowadzenia naboru na stanowisko Prezesa Polskiej...

Wycieczki z Lidla
Polski Lidl poszedł w ślady swej niemieckiej firmy matki i postanowił wejść na rynek sprzedaży wycieczek. Od 12 września dostępny jest katalog z podróżami do...

Gdzie, jak i za ile wypoczywali Polacy za granicą
Polska Izba Turystyki przedstawiła raport „Zagraniczne wakacje Polaków 2017”. Zestawienie podsumowuje trendy w turystycznym sezonie letnim 2017 i pokazuje...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne