Mobilne wyzwania

Masowe użycie urządzeń mobilnych zmusza firmy do korzystania z odpowiednich aplikacji. Dla mniejszych firm może to być trudne. Można jednak korzystać z gotowych rozwiązań.

rt 2017 05ay 42

  Czas nieubłaganie płynie do przodu zmieniając rynek, firmy i oczekiwania klientów. W natłoku codziennych spraw, pytań, maili łatwo można przeoczyć trendy, nowości czy wręcz okazje, by o krok wyprzedzić konkurencję. Wydaje się, że rewolucja mobilna wreszcie szeroko wkracza do branży turystycznej. O konieczności korzystania przez branżę z rozwiązań mobilnych świadczy kilka dość istotnych faktów. Według raportu TNS z maja 2015 r., w roku tym w kieszeniach Polaków znalazło się już 19 mln smartfonów, a ponad 21 proc. korzystało także z tabletu. Bez względu na to, które urządzenia posiadamy, przez większość czasu, który z nimi aktywnie spędzamy, korzystamy z konkretnych aplikacji, a nie tylko ze stron internetowych. 

Bariery mobilności

Do tej pory wspomniana rewolucja mobilna czy internetowa miała w bran ży turystycznej ograniczony efekt. Firmy zaczynały od stron internetowych, systemów rezerwacji online itp. Wszystkie działania były nastawione na sprzedaż i reklamę. Więksi gracze zainwestowali dodatkowo we własne aplikacje mobilne służące wyłącznie sprzedaży i podsuwaniu klientowi kolejnych ofert. Trudno powiedzieć, jak są skuteczne w pozyskiwaniu klienta. Nie wypada jednak, będąc dużym graczem, takiej aplikacji nie...



Andrzej Jarczewski

Wydanie: 5/2017, e-TURYSTYKA

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne