Lato 2018 z Neckermann Podróże już w sprzedaży

2017-08-02

Neckermann Podróże jako pierwszy touroperator w Polsce startuje ze sprzedażą oferty Lato 2018. To odpowiedź na aktualne trendy. Polacy coraz wcześniej planują wakacje, chcąc mieć możliwość wyboru najlepszej oferty. W przedsprzedaży, biuro podróży umożliwia rezerwację najchętniej wybieranych obiektów ze zniżkami sięgającymi 35%.

deckchairs 355596 340

Neckermann Podróże już uruchomił sprzedaż oferty na kolejne lato. W okresie tzw. przedsprzedaży, który potrwa do końca sierpnia, można zarezerwować miejsca w najchętniej wybieranych obiektach na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach m.in.: na wyspach greckich, w Bułgarii, Turcji, Chorwacji, we Włoszech i na Majorce. To bogaty wybór hoteli i apartamentów, w tym obiektów własnych marek dostępnych z dojazdem własnym, lub z przelotem. W sezonie Lato 2018 biuro podróży zapewni bezpośrednie połączenia czarterowe z kilku lotnisk lokalnych, w tym po raz pierwszy z Gdańska i z Warszawy do Splitu. Start sprzedaży jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy coraz wcześniej  planują wakacje. W tym roku, tylko do końca stycznia, ofertę wykupiło blisko 40% wszystkich klientów, którzy zarezerwowali letnie wakacje z Neckermann Podróże. Touroperator dołączył także do wspólnego, grupowego projektu Thomas Cook, dającego możliwość wczesnej rezerwacji oferty klientom koncernu z 15 rynków.

- Ostatnie lata pokazały, że klienci coraz wcześniej rezerwują wakacje. Jest to trend, który będzie się utrzymywał. - mówi Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże. - Zmiana mapy najpopularniejszych kierunków i koncentracja na tych postrzeganych jako bezpieczne, powodują, że oferta sprzedaje się szybciej. Te same miejsca wypoczynku wybierają klienci z różnych krajów, a najbardziej zapobiegliwi planują wakacje już rok wcześniej. Wierzę, że poprzez tak wczesny start, dajemy klientom nieograniczony dostęp do najlepszej oferty na rynku - dodaje.

W pierwszym etapie sprzedaży w ofercie Neckermann Podróże znalazły się najchętniej wybierane i oceniane obiekty, w tym bogaty wybór hoteli rodzinnych. W ramach strategii grupy Thomas Cook zakładającej oferowanie klientom produktów „szytych na miarę” i wyróżniających się jakością usług, Neckermann rozszerza także portfolio hoteli własnych marek. W najnowszej ofercie klienci znajdą m.in. więcej obiektów smartline, których wizytówką jest korzystny stosunek ceny do jakości, komfortowych hoteli SENTIDO, a także nowe obiekty lifestylowej sieci Casa Cook.Przy wcześniejszej rezerwacji biuro podróży oferuje nawet 35% zniżki. Pakiet dodatkowych korzyści obejmuje także: gwarancję niezmiennej ceny, opcję FLEX umożliwiającą bezpłatną zmianę rezerwacji, a także elastyczną zaliczkę od 5%. Stali klienci dodatkowo skorzystają z 2% zniżki.

Otwarcie całej sprzedaży oferty Lato 2018, a także prezentacja katalogów planowana jest w październiku.


Polecamy

Polecamy także:

Lufthansa Group chce tworzyć nowe kanały dystrybucji
Szwajcarski startup Winding Tree, z którym nawiązała współpracę Lufthansa Group skupia się na reorganizacji dystrybucji ofert turystycznych. Dzięki...

W Niemczech więcej turystów
Popyt na urlop w Niemczech nadal rośnie. Wciągu pierwszych siedmiu miesięcy u naszych zachodnich sąsiadów cudzoziemcy wykupili prawie 1,5 mln. Noclegów więcej...

Wirtualny pracownik KLM sprzedaje bilety
Ma na imię BlueBot (w skrócie BB), jest pomocną, przyjacielską „dziewczyną-robotem”, która bywa czasem odrobinę zuchwała, mówi po angielsku, szybko się...

ARTYKUŁ PARTNERA | Kilka inspirujących wycieczek kulinarnych po Niemczech
Hesja – tutaj wszyscy piją Ebbelwei  W Hesji, kraju związkowym w centralnych Niemczech, napojem narodowym od kilku stuleci jest Ebbelwei, zwany też...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne