Przedsiębiorcy cenią Ibisa

2017-08-07

Marka ibis została wybrana przez przedsiębiorców jako godna zaufania w badaniu, które przeprowadził na zlecenie magazynu „My Company Polska” instytut badawczy Kantar Millward Brown.

ibis Gdansk Stare Miasto

Badanie miało na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie, którym markom produktów i usług skierowanych do biznesu najbardziej ufają polscy przedsiębiorcy. Przedsiębiorcy – reprezentanci sektora MSP wyłonieni spośród prenumeratorów i osób biorących aktywny udział w konferencjach i wydarzeniach skierowanych do środowisk biznesowych – wypełniali online ankiety, w których spontanicznie odpowiadali, której marce z danej kategorii ufają najbardziej.

Respondenci zostali poproszeni o wytypowanie marek w 23 kategoriach najbardziej popularnych usług i produktów dla biznesu. Kolejnym etapem badania była ocena wcześniej wskazanej marki pod kątem trzech atrybutów: jakości, silnego wizerunku i innowacyjności. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu.

Respondenci wymienili łącznie w badaniu ponad 350 znanych sobie i cenionych marek. Marka ibis uzyskała 19,4 % wskazań respondentów w kategorii „Hotel dla Biznesu”.

- Jesteśmy dumni z tego, że zostaliśmy docenieni przez respondentów – a więc naszych gości – i wybrani na markę godną zaufania. Wiem, ile pracy na co dzień wkłada się w to, aby jak najlepiej zadbać o naszych gości i wiem, że ta nagroda zmotywuje nas do tego, żeby działać jeszcze prężniej, podnosić sobie poprzeczkę i wciąż na nowo zaskakiwać tych wszystkich, którzy nas wybierają jakością oferowanych przez nas usług. -  podsumowuje Joanna Świerkosz, dyrektor ds. marketingu, jakości i programów lojalnościowych hoteli AccorHotels Europa Wschodnia.   

Jako jedna z ekonomicznych marek grupy AccorHotels, ibis obiecuje nowoczesność, komfort i serwis w najlepszej cenie. Marka nieustannie wprowadza innowacje. Stworzyła rewolucyjną koncepcję łóżka „Sweet Bed by ibis”, nowy design powierzchni publicznych i nowoczesną ofertę gastronomiczną – „ibis kitchen”. Hotele ibis oferują przyjazną i sprawną obsługę na najwyższym poziomie w swojej kategorii; całodobową recepcję, śniadanie od godziny 4:00 do południa, lekkie posiłki podawane 24 godziny na dobę i całodobowy bar.

 


Aktualności

Polecamy także:

Kampania promocyjna Mołdawii #BeOurGuest
Mołdawia zainaugurowała kampanię promocyjną pt. #BeOurGuest na 4 rynkach: polskim, włoskim, rumuńskim i mołdawskim. Głównym punktem jest film, który pokazuje...

Rekord akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”!
Około 110 tys. turystów skorzystało z oferty podczas jesiennej edycji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, która odbyła się w dniach 6-8...

Hotel Trends Poland & CEE – rekordowa frekwencja
Prawie 450 praktyków branży hotelowej uczestniczyło w tegorocznej konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbyła się 27-28 listopada w hotelu Sofitel...

Laureaci 4. edycji konkursu Hotelarz Roku
Podczas finałowej gali konkursowej w hotelu Sofitel Warszawa Victoria, która zakończyła pierwszy dzień organizowanej przez magazyn „Hotelarz” konferencji Hotel...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne