Grupa Europa ubezpieczy klientów Lidla

2017-09-12

Grupa Ubezpieczeniowa Europa pozyskała nowego, strategicznego partnera. Jest nim Lidl - czołowy przedstawiciel branży handlowej, który rozpoczyna sprzedaż zagranicznych i krajowych usług turystycznych pod marką Lidl Podróże.

twenty euros 1303830 1280

 

- Projektując produkt dla klientów Lidla, położyliśmy nacisk nie tylko na wysokie sumy ubezpieczenia, ale także na bardzo szeroki zakres ochrony. Nasze ubezpieczenie ma być tarczą, chroniąca przed wszystkimi zagrożeniami, które mogą zakłócić ich wypoczynek – mówi Jacek Wakulski, dyrektor Departamentu Programów Partnerskich w Grupie Europa.

Z oferty ubezpieczeń podróżnych będą mogli skorzystać zarówno wypoczywający w kraju, jak i za granicą. W przypadku wczasów zagranicznych, turyści mogą liczyć na wysokie sumy ubezpieczenia na pokrycie wydatków związanych z chorobą lub wypadkiem i kosztami ich leczenia: w wariancie Optymalnym do 80 tys. euro, a w wariancie Najlepszym do 500 tys. euro. Dodatkowo osoby ubezpieczone, nie znającego języka używanego w państwie, w którym wypoczywają, w przypadku zachorowania będą mogły skorzystać z konsultacji telefonicznych z polskim lekarzem.

Ubezpieczenie nie tylko będzie chronić przed skutkami zachorowania. Objęci ochroną mogą liczyć także na opiekę  i odszkodowanie w razie wypadku, ochronę bagażu podróżnego, sprzętu sportowego, telefonu komórkowego, kluczy i dokumentów oraz ochronę w przypadku nieumyślnego wyrządzenia szkód osobom trzecim lub ich mieniu.

Polisa podróżna dla klientów Lidla gwarantuje bez dodatkowych opłat ochronę w przypadkach szczególnych, za które według przyjętego na rynku standardu trzeba dopłacić. W szczególności chodzi o osoby, które są przewlekle chore (mają problemy np. z chorobą wieńcową, nadciśnieniem lub cukrzycą) lub chcą amatorsko uprawiać takie sporty jak narciarstwo, snowboard, nurkowanie czy windsurfing. Całość uzupełnia ochrona przed skutkami aktów terroru podczas wypoczynku poza granicami Polski.

TU Europa zaoferuje także klientom Lidla ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej. To produkt, który chroni osoby, które kupują wypoczynek z wyprzedzeniem. W przypadku wystąpienia niespodziewanych przeszkód (takich jak choroba, wypadek, śmierć osoby bliskiej, utrata pracy czy akt terroru), które uniemożliwią im wyjazd, mogą liczyć na zwrot wydatków poniesionych na zakup wczasów.


Aktualności

Polecamy także:

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W tym miesiącu piszemy między innymi: Prościej w razie niewypłacalności Nowe przepisy poprawiają funkcjonujące już rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczeń...

Tour Salon 2018 - za nami
W niedzielę 11 lutego zakończyły się targi Tour Salon. Impreza jak co roku zgromadziła przedstawicieli branży turystycznej z Polski i ze świata. Swoje stoiska...

Nowe logo lufthansy
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego....

ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Londynie, Tokio, Rzymie, Nowym Jorku oraz Pekinie
Główne obowiązki: Promocja Polski w dziedzinie turystyki na wybranym rynku: Wielkiej Brytanii i Irlandii Japonii Włoch Stanów Zjednoczonych i...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne