Lidl będzie sprzedawał wycieczki

Sieć Lidl jest obecna na światowym rynku turystycznym od ponad 10 lat, teraz wchodzi także na Polski. W ofercie, oprócz tradycyjnych wycieczek, takich jak zwiedzanie, wypoczynek czy city break, znajdą się także wyprawy, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Lidl nawiązał współpracę z polskimi biurami podróży, m.in. Rainbow, Neckermann Podróże czy Prestige Tours.

rt 2017 09zz 01

Nowe oferty będą pojawiać się w katalogu co dwa tygodnie, co pozwoli każdemu znaleźć wymarzoną wycieczkę nie tylko w okresie wakacyjnym, ale przez cały rok. Katalogi będą dostępne zarówno na stronie internetowej, jak i w wersji drukowanej w sklepach. Ofertę kupować będzie można w dogodny dla siebie sposób – online (www.lidl-podroze. pl) lub za pośrednictwem infolinii, która zapewni dostęp do niej wszystkim zainteresowanym klientom. Lidl Podróże to nie tylko niezwykłe i ciekawe wycieczki, ale także najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz sprawdzeni dostawcy. W ofercie sieci dostępne będą jedynie obiekty hotelarskie, które zostały sprawdzone przez pracowników lub dostawców Lidl Podróże. Podobnie sytuacja wygląda w wypadku samego przejazdu czy przelotu. Lidl korzysta jedynie z najnowocześniejszych autokarów oraz jedynie ze sprawdzonych przewoźników lotniczych, omijając szerokim łukiem linie umieszczone na tzw. czarnej liście linii lotniczych prowadzonej przez Komisję Europejską. Ceny niektórych imprez, które pojawiły się w pierwszej gazetce, a były również w ofertach agencyjnych, wywołały protesty wśród agentów, w imieniu których OSAT zarzucił gigantowi dumping. Rainbow, o którego ofertę chodziło, zapewnił, że dublowanie ofert więcej się nie zdarzy. Kolejnym ruchem Lidla, który wzburzył agentów, była oferta kuponów rabatowych za zakupy w sklepach spożywczych sieci. Tym razem chodzi o to, że agenci mają zakaz przeprowadzania akcji promocyjnych. OSAT zapowiedział rozmowy z touroperatorami w tej sprawie.


Wydanie: 9/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Lufthansa Group chce tworzyć nowe kanały dystrybucji
Szwajcarski startup Winding Tree, z którym nawiązała współpracę Lufthansa Group skupia się na reorganizacji dystrybucji ofert turystycznych. Dzięki...

W Niemczech więcej turystów
Popyt na urlop w Niemczech nadal rośnie. Wciągu pierwszych siedmiu miesięcy u naszych zachodnich sąsiadów cudzoziemcy wykupili prawie 1,5 mln. Noclegów więcej...

Wirtualny pracownik KLM sprzedaje bilety
Ma na imię BlueBot (w skrócie BB), jest pomocną, przyjacielską „dziewczyną-robotem”, która bywa czasem odrobinę zuchwała, mówi po angielsku, szybko się...

ARTYKUŁ PARTNERA | Kilka inspirujących wycieczek kulinarnych po Niemczech
Hesja – tutaj wszyscy piją Ebbelwei  W Hesji, kraju związkowym w centralnych Niemczech, napojem narodowym od kilku stuleci jest Ebbelwei, zwany też...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne