Lidl będzie sprzedawał wycieczki

Sieć Lidl jest obecna na światowym rynku turystycznym od ponad 10 lat, teraz wchodzi także na Polski. W ofercie, oprócz tradycyjnych wycieczek, takich jak zwiedzanie, wypoczynek czy city break, znajdą się także wyprawy, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Lidl nawiązał współpracę z polskimi biurami podróży, m.in. Rainbow, Neckermann Podróże czy Prestige Tours.

rt 2017 09zz 01

Nowe oferty będą pojawiać się w katalogu co dwa tygodnie, co pozwoli każdemu znaleźć wymarzoną wycieczkę nie tylko w okresie wakacyjnym, ale przez cały rok. Katalogi będą dostępne zarówno na stronie internetowej, jak i w wersji drukowanej w sklepach. Ofertę kupować będzie można w dogodny dla siebie sposób – online (www.lidl-podroze. pl) lub za pośrednictwem infolinii, która zapewni dostęp do niej wszystkim zainteresowanym klientom. Lidl Podróże to nie tylko niezwykłe i ciekawe wycieczki, ale także najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz sprawdzeni dostawcy. W ofercie sieci dostępne będą jedynie obiekty hotelarskie, które zostały sprawdzone przez pracowników lub dostawców Lidl Podróże. Podobnie sytuacja wygląda w wypadku samego przejazdu czy przelotu. Lidl korzysta jedynie z najnowocześniejszych autokarów oraz jedynie ze sprawdzonych przewoźników lotniczych, omijając szerokim łukiem linie umieszczone na tzw. czarnej liście linii lotniczych prowadzonej przez Komisję Europejską. Ceny niektórych imprez, które pojawiły się w pierwszej gazetce, a były również w ofertach agencyjnych, wywołały protesty wśród agentów, w imieniu których OSAT zarzucił gigantowi dumping. Rainbow, o którego ofertę chodziło, zapewnił, że dublowanie ofert więcej się nie zdarzy. Kolejnym ruchem Lidla, który wzburzył agentów, była oferta kuponów rabatowych za zakupy w sklepach spożywczych sieci. Tym razem chodzi o to, że agenci mają zakaz przeprowadzania akcji promocyjnych. OSAT zapowiedział rozmowy z touroperatorami w tej sprawie.


Wydanie: 9/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne