KLM – pierwsza linia na WhatsApp

Pierwsza linia lotnicza na świecie integruje swój serwis z aplikacją WhatsApp. Linie lotnicze KLM rozpoczęły współpracę z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami komunikatora WhatsApp. Za pośrednictwem WhatsApp można teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

rt 2017 09zz 10

Holenderskie linie znalazły się w wąskim gronie przedsiębiorstw, które jako pierwsze otrzymały zweryfikowane konta firmowe na WhatsApp i testują nowe funkcjonalności WhatsApp Business. Usługi KLM poprzez WhatsApp są obecnie wprowadzane w kilku krajach, a w najbliższych tygodniach linia będzie je stopniowo udostępniała na kolejnych obsługiwanych przez siebie rynkach. KLM jest pierwszą i na razie jedyną linią lotniczą na świecie, która wraz z kilkoma firmami z innych branż ma możliwość testowania nowych rozwiązań, które właściciel aplikacji WhatsApp tworzy dla swoich klientów korporacyjnych. Popularną aplikację WhatsApp wzbogacono o nowe funkcjonalności stworzone z myślą o biznesie. Mają one przynieść korzyści zarówno firmom, jak i samym klientom. Firmy zyskują profesjonalne narzędzie do indywidualnego, bezpiecznego kontaktu z klientem, które jest powszechnie używane na co dzień przez miliard osób na całym świecie. Mogą łączyć się z użytkownikiem, przesyłać mu wiadomości tekstowe oraz dokumenty. Dzięki WhatsApp klienci mają więcej opcji do wyboru, jeśli chodzi o sposób kontaktu z KLM, a wsparcie we wszelkich sprawach dotyczących podróży jest zapewniane całą dobę. Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej chcemy korzystać w kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Obecnie możemy wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja WhatsApp i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez nas kanał social media KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie przez ten sam kanał możemy skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca – z domu czy z lotniska – jeśli mamy jakiekolwiek pytania czy życzenia.


Wydanie: 9/2017, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail