Lato 2018 w Rainbow

Giełdowa spółka rozpoczęła sprzedaż oferty na Lato 2018.

  W pierwszej kolejności do klientów trafiła oferta wczasowa, w której znajdą wiele nowości, m.in. w Grecji, Hiszpanii, Włoszech, Chorwacji i w Macedonii. Nie zabraknie również obiektów z „Polską Strefą” i „Figloklubów” z animacjami w języku polskim dla dzieci i dla dorosłych. To wszystko w przedsprzedaży ze „100-proc. pewnością najniższej ceny”, czyli jak tłumaczy hasło reklamowe Rainbow – „Najtaniej pod słońcem”. Na klientów lubiących wypoczynek czeka „Perła Wysp Jońskich”, czyli wyspa o bajecznych plażach – Lefkada, oraz Thassos – wyspa, która zachowała swój unikatowy, grecki charakter, a także Macedonia i najsłynniejsze jezioro w tej części Europy – Jezioro Ochrydzkie. Oferta wypraw do Chorwacji wzbogaciła się o leżącą na północy wyspę Krk. We Włoszech natomiast zaproponowano zachodnią część Sardynii ze słynną Grotą Neptuna, rajskim Stintino oraz Alghero – miastem z unikatową zabudową nawiązującą do sztuki katalońskiej. Miłośnikom Hiszpanii z pewnością przypadnie do gustu Wybrzeże Kadyksu i Costa Ballena z doskonale rozwiniętą infrastrukturą turystyczną oraz sam Kadyks zwany „Małą Hawaną”. Tym, którzy lubią nieco bardziej egzotyczne miejsca, zaproponowano realizowane dreamlinerem bez przesiadek i międzylądowań: Kubę (Varadero) oraz wyspę Bali, będącą również doskonałą bazą wypadową do zwiedzania całej Indonezji. Kolejne nowości to niestandardowe długości pobytu - trzy lub cztery dni, a także 10 lub 11 dni, np. w Grecji, Hiszpanii, Bułgarii czy Portugalii. Nie zabraknie również hoteli przeznaczonych dla dorosłych klientów. Na obiekty tego typu można liczyć, wybierając m.in. Hiszpanię, Grecję, Portugalię, Chorwację, Turcję czy Maroko.


Wydanie: 9/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Lufthansa Group chce tworzyć nowe kanały dystrybucji
Szwajcarski startup Winding Tree, z którym nawiązała współpracę Lufthansa Group skupia się na reorganizacji dystrybucji ofert turystycznych. Dzięki...

W Niemczech więcej turystów
Popyt na urlop w Niemczech nadal rośnie. Wciągu pierwszych siedmiu miesięcy u naszych zachodnich sąsiadów cudzoziemcy wykupili prawie 1,5 mln. Noclegów więcej...

Wirtualny pracownik KLM sprzedaje bilety
Ma na imię BlueBot (w skrócie BB), jest pomocną, przyjacielską „dziewczyną-robotem”, która bywa czasem odrobinę zuchwała, mówi po angielsku, szybko się...

ARTYKUŁ PARTNERA | Kilka inspirujących wycieczek kulinarnych po Niemczech
Hesja – tutaj wszyscy piją Ebbelwei  W Hesji, kraju związkowym w centralnych Niemczech, napojem narodowym od kilku stuleci jest Ebbelwei, zwany też...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne