Lato 2018 w Rainbow

Giełdowa spółka rozpoczęła sprzedaż oferty na Lato 2018.

  W pierwszej kolejności do klientów trafiła oferta wczasowa, w której znajdą wiele nowości, m.in. w Grecji, Hiszpanii, Włoszech, Chorwacji i w Macedonii. Nie zabraknie również obiektów z „Polską Strefą” i „Figloklubów” z animacjami w języku polskim dla dzieci i dla dorosłych. To wszystko w przedsprzedaży ze „100-proc. pewnością najniższej ceny”, czyli jak tłumaczy hasło reklamowe Rainbow – „Najtaniej pod słońcem”. Na klientów lubiących wypoczynek czeka „Perła Wysp Jońskich”, czyli wyspa o bajecznych plażach – Lefkada, oraz Thassos – wyspa, która zachowała swój unikatowy, grecki charakter, a także Macedonia i najsłynniejsze jezioro w tej części Europy – Jezioro Ochrydzkie. Oferta wypraw do Chorwacji wzbogaciła się o leżącą na północy wyspę Krk. We Włoszech natomiast zaproponowano zachodnią część Sardynii ze słynną Grotą Neptuna, rajskim Stintino oraz Alghero – miastem z unikatową zabudową nawiązującą do sztuki katalońskiej. Miłośnikom Hiszpanii z pewnością przypadnie do gustu Wybrzeże Kadyksu i Costa Ballena z doskonale rozwiniętą infrastrukturą turystyczną oraz sam Kadyks zwany „Małą Hawaną”. Tym, którzy lubią nieco bardziej egzotyczne miejsca, zaproponowano realizowane dreamlinerem bez przesiadek i międzylądowań: Kubę (Varadero) oraz wyspę Bali, będącą również doskonałą bazą wypadową do zwiedzania całej Indonezji. Kolejne nowości to niestandardowe długości pobytu - trzy lub cztery dni, a także 10 lub 11 dni, np. w Grecji, Hiszpanii, Bułgarii czy Portugalii. Nie zabraknie również hoteli przeznaczonych dla dorosłych klientów. Na obiekty tego typu można liczyć, wybierając m.in. Hiszpanię, Grecję, Portugalię, Chorwację, Turcję czy Maroko.


Wydanie: 9/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne