Lufthansa Group chce tworzyć nowe kanały dystrybucji

2017-10-13

Szwajcarski startup Winding Tree, z którym nawiązała współpracę Lufthansa Group skupia się na reorganizacji dystrybucji ofert turystycznych. Dzięki zdecentralizowanemu systemowi B2B, który umożliwia transakcje rezerwacyjne oparte na technologii blockchain, startupy i inne firmy będą mogły uzyskać bezpośredni dostęp do ofert dostawców usług turystycznych o wiele efektywniej.

LHG digital

W przyszłości linie lotnicze, hotele i inne firmy oferujące usługi turystyczne zaoferują swoje usługi na platformie Winding Tree, a firmy zainteresowane ofertami będą łączyć się jedynie z cyfrową platformą B2B opartą na technologii blockchain, aby otrzymać konkretne oferty dostosowane do potrzeb swoich klientów. Dzięki temu powstanie wiele nowych aplikacji dla podróżnych, którzy będą mogli zarezerwować rejsy Lufthansa Group za pośrednictwem tej oferty, która najlepiej odpowiada ich preferencjom.

- Lufthansa Group zaangażowała się w rozwój Interfejsów Programowania Aplikacji (API), na przykład wspierając standard IATA NDC (New Distribution Capability), aby zaoferować klientom i partnerom dystrybucyjnym bezpośredni dostęp do swojej oferty. – powiedział Markus Binkert, Wiceprezes ds. Zarządzania Dystrybucją i Przychodami w liniach Lufthansa Group.” Dzięki integracji API z publiczną platformą Winding Tree opartą na technologii blockchain, Lufthansa Group umożliwia wszystkim innowacyjnym partnerom, którzy opracowują najnowocześniejsze aplikacje podróżne, dostęp do bezpośrednich ofert podróży.

W celu sfinansowania początkowego rozwoju i ułatwienia akceptacji przez dostawców, 1 listopada Winding Tree rozpoczyna sprzedaż przy użyciu tokenów swojej kryptowaluty "Líf". Aby wzmocnić zaufanie do nowej technologii, po uzyskaniu zgody szwajcarskich organów regulacyjnych, Lufthansa Group będzie uczestniczyć w tej przedsprzedaży.

- Partnerstwo z Lufthansa Group pozwoli nam budować aplikacje podróżne oparte na technologii blockchain, które nie tylko spełnią wymagania linii lotniczych, ale będziemy mieli również możliwość przetestować je z największą europejską linią, dalej oceniając wydajność i skalowalność platformy. Lufthansa Group daje przykład całej branży turystycznej.” powiedział Maksim Izmaylov, założyciel i CEO Winding Tree.

Kontakt z firmą Winding Tree został nawiązany za pośrednictwem Lufthansa Innovation Hub.


Polecamy

Polecamy także:

Kampania promocyjna Mołdawii #BeOurGuest
Mołdawia zainaugurowała kampanię promocyjną pt. #BeOurGuest na 4 rynkach: polskim, włoskim, rumuńskim i mołdawskim. Głównym punktem jest film, który pokazuje...

Rekord akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”!
Około 110 tys. turystów skorzystało z oferty podczas jesiennej edycji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, która odbyła się w dniach 6-8...

Hotel Trends Poland & CEE – rekordowa frekwencja
Prawie 450 praktyków branży hotelowej uczestniczyło w tegorocznej konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbyła się 27-28 listopada w hotelu Sofitel...

Laureaci 4. edycji konkursu Hotelarz Roku
Podczas finałowej gali konkursowej w hotelu Sofitel Warszawa Victoria, która zakończyła pierwszy dzień organizowanej przez magazyn „Hotelarz” konferencji Hotel...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne