Podczas targów Travel Show w Nadarzynie Meksyk, który był krajem partnerskim imprezy zaprezentował swoją nową światową kampanię marketingową.
Kampania „Meksyk. Świat sam w sobie”, która otwiera kolejny rozdział w historii promocji turystycznej Meksyku, przedstawiając barwne, zróżnicowane oblicza tego kraju, sprawiające, że turyści chętnie tam wracają. W 2016 roku Meksyk odwiedziło blisko trzydzieści tysięcy osób z Polski, o 5,3% więcej niż w 2015, a w tym roku dzięki nowym połączeniom lotniczym i umowom między operatorami, liczba odwiedzających Meksyk zwiększyła się do tej pory o 26,7%. Wzrosła również liczba turystów z Europy Wschodniej – do tej pory w 2017 roku o 10,2%.
Kampania „Świat sam w sobie” koncentruje się na bogactwie i różnorodności oferty turystycznej Meksyku, który w latach 2012-2016 awansował z 15. na 8. miejsce w klasyfikacji najczęściej odwiedzanych krajów świata, znacząco wyprzedzając pod względem rozwoju turystyki średnią światową (źródło: Światowa Organizacja Turystyki). Treść i przekaz kampanii zostały dostosowane do poszczególnych rynków, grup konsumentów i produktów turystycznych Meksyku, akcentując takie atuty jak słońce i plaża, przygoda i przyroda, zdrowie i medycyna, otwartość na społeczność LGBT, rejsy statkiem, kultura, najważniejsze wydarzenia, luksus, ekologia czy gastronomia.
W ramach zintegrowanej kampanii Meksykańska Izba Turystyki zaprezentowała również spot „Droga Polsko”, który zaprasza Polaków do odwiedzenia Meksyku. Koncepcja filmu została opracowana na podstawie badania, które wykazało, że Meksyk jest uznawany za jedno z najbardziej przyjaznych i gościnnych państw świata, a z Polską łączy go wiele podobieństw, wspólnych interesów i pasji.