Rekord Rainbow Tours

Grupa Kapitałowa Rainbow Tours SA podsumowała wyniki za III kwartał 2017 r. W tym okresie przychody grupy wzrosły o 18,1 proc., a przychody ze sprzedaży imprez turystycznych aż o prawie 25 proc.

 rt 2017 11sz 03

  Liczba klientów wzrosła aż o 26,1 proc. Trzeci kwartał 2017 r. stanowi podsumowanie sprzedaży całego sezonu lato 2017. Spółka ocenia, że jest to kolejny rekordowy rok działalności pod kątem osiągniętych wyników finansowych oraz liczby klientów korzystających z oferty. Przychody grupy po trzech kwartałach 2017 r. wzrosły o 18,1 proc., przy czym przychody ze sprzedaży imprez turystycznych wzrosły aż o 24,7 proc. W tym okresie zysk całej grupy oszacowano na ponad 44 mln zł. Na szczególną uwagę zasługuje znakomity wynik osiągnięty przez spółkę dominującą. Wyniósł bowiem 41 mln zł, podczas gdy w okresie porównywalnym 2016 r. wypracowany zysk netto wyniósł 26 991 tys. zł. Dynamika wzrostu wyniosła aż 52,9 proc. W ciągu trzech kwartałów spółka zanotowała znaczący wzrost liczby turystów. Z jej oferty skorzystało 366,7 tys. klientów, co stanowi wzrost o 26,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r. W sezonie lato 2017 największą popularnością cieszyła się Grecja, której wzrost w liczbie osób wyniósł aż 38 proc., Hiszpania – wzrost o 30,2 proc. oraz Chorwacja – wzrost o 24,3 proc. Warto dodać, że kierunki niecieszące się dotychczas dużym zainteresowaniem, jak Egipt, Albania i Cypr, wykazały znaczący wzrosty liczby uczestników. Z raportu wynika również, że także działalność hotelarska grupy (spółki Rainbow Hotels A.E i White Olive A.E) przyniosła oczekiwane pozytywne wyniki finansowe. W tym segmencie wygenerowano przychody na poziomie 4351 tys. zł, a zysk netto wyniósł 858 tys. zł


Wydanie: 11/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W tym miesiącu piszemy między innymi: Prościej w razie niewypłacalności Nowe przepisy poprawiają funkcjonujące już rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczeń...

Tour Salon 2018 - za nami
W niedzielę 11 lutego zakończyły się targi Tour Salon. Impreza jak co roku zgromadziła przedstawicieli branży turystycznej z Polski i ze świata. Swoje stoiska...

Nowe logo lufthansy
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego....

ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Londynie, Tokio, Rzymie, Nowym Jorku oraz Pekinie
Główne obowiązki: Promocja Polski w dziedzinie turystyki na wybranym rynku: Wielkiej Brytanii i Irlandii Japonii Włoch Stanów Zjednoczonych i...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne