Enter Air umowa z Itaka Holdings

Enter Air oraz Itaka Holdings podpisały umowę o współpracy na sezon lato 2018 – zima 2018/2019. Spółka będzie świadczyć dla touroperatora usługę lotniczego przewozu osób i bagażu.

 rt 2017 12ae 06

  Szacunkowa wartość podpisanej umowy wynosi 51 mln dol. (182,5 mln zł). – Polski rynek turystyczny jest w bardzo dobrej kondycji, o czym świadczy nie tylko większa liczba operacji, które wykonaliśmy w tym roku, ale także zaufanie touroperatorów, dla których od lat jesteśmy rzetelnym i przewidywalnym partnerem. Itaka to kolejny po Rainbow Tours i TUI touroperator, z którym przedłużyliśmy naszą wieloletnią współpracę – mówi Andrzej Kobielski, członek zarządu i dyrektor handlowy Enter Air. Szacunkowa wartość zawartego kontraktu wynosi 51 mln dol. i jest wyższa od obecnie obowiązującego na sezon lato 2017 – zima 2017/2018, którego wartość wynosiła około 49 mln dol. Rozliczenia z tytułu podpisanej umowy będą realizowane na bieżąco i zgodnie z harmonogramem poszczególnych lotów czarterowych. Łączna wartość świadczeń w wypadku tego typu umów nie jest możliwa do ustalenia z góry, dlatego podane wyżej wartości mają charakter szacunkowy. Zawarta 15 grudnia 2017 r. umowa o współpracy na sezon lato 2018 – zima 2018/2019 to kolejny przedłużony przez spółkę kontrakt z kluczowymi partnerami. W październiku 2017 r. podpisano umowę z TUI Poland o wartości 81,4 mln dol. (299,5 mln zł), która jest największą umową w historii zawartą przez spółkę. We wrześniu natomiast zawarto umowę z Rainbow Tours o wartości 46,3 mln dol. (około 165 mln zł).


Wydanie: 12/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne