Podsumowanie roku 2017

Paweł Rek – dyrektor generalny firmy Amadeus w Polsce i dyrektor regionalny w Europie Środkowej.

 rt 2017 12ae 09

  Dla firmy Amadeus 2017 r. był rokiem szczególnym, ponieważ obchodziliśmy 30-lecie działalności na świecie. Jako firma technologiczna będąca w sercu globalnego przemysłu turystycznego, jesteśmy dumni z tej okrągłej rocznicy, jednocześnie mając poczucie, że 30 lat to dopiero początek. Nieustannie analizujemy trendy w turystyce i poszerzamy ofertę o kolejne segmenty rynku, stawiając przy tym na szybkość i personalizację rozwiązań. Cieszymy się, że w tym roku mogliśmy rozwijać rozwiązania dla biur podróży, takie jak w pełni internetowa platforma Amadeus Selling Platform Connect czy rozwiązania płatnicze B2B Wallet. Rok 2017 stał także pod znakiem inwestycji w sztuczną inteligencję i rozwiązania z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości, które mogą wkrótce zrewolucjonizować podróże. W mijającym roku dużym wyzwaniem dla branży turystycznej było wprowadzenie standardu NDC i dyskusje nad sposobem jego integracji. Nasza wizja w związku z NDC przewiduje opracowanie zintegrowanego rozwiązania, które mogłoby zostać powszechnie wprowadzone przez biura podróży i linie lotnicze, aby generować użyteczne wyniki na dużą skalę. Celem jest tu zapewnienie łatwego wdrożenia na rynku przy ograniczeniu zakłóceń do minimum i osiągnięciu celów biznesowych wszystkich stron. Współpraca w całej branży będzie głównym czynnikiem sukcesu wszystkich podmiotów, czego życzę nam wszystkim w nadchodzącym roku


Wydanie: 12/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne