Kampania promocyjna Mołdawii #BeOurGuest

Mołdawia zainaugurowała kampanię promocyjną pn. #BeOurGuest na czterech rynkach: polskim, włoskim, rumuńskim i mołdawskim. Głównym punktem jest film, który pokazuje historię zagranicznego turysty doświadczającego prawdziwej mołdawskiej gościnności. Wzmacnianie wizerunku marki kraju oraz rozwój turystyki wiejskiej to główne filary strategii turystycznej Mołdawii. Kampania #BeOurGuest jest częścią działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie ruchu turystycznego, a także zainspirowanie Mołdawian mieszkających w kraju i za granicą do zapraszania zagranicznych gości, by odkrywali piękno Mołdawii.

rt 2017 12ae 10

Film promocyjny został dobrze przyjęty i w ciągu pierwszego tygodnia aż 2 mln użytkowników internetu obejrzało go na platformach mediów społecznościowych. Osią klipu jest historia zagranicznego turysty, który przypadkiem trafia do mołdawskiego domu, gdzie doświadcza tego, co znaczy być najmilej widzianym gościem. Akcja toczy się w małej wsi na terenie rezerwatu przyrodniczo-etnograficznego Orheiul Vechi (Stary Orgiejów), jednego z najpiękniejszych miejsc w Mołdawii. Ten kraj, położony między rzekami Dniestr i Prut, nie konkuruje z typowymi wakacyjnymi kierunkami. Nie ma tam ani plaż, ani wysokich gór, ale turystów urzeka autentyczność, piękno wiejskich krajobrazów i serdeczność Mołdawian. Bez wątpienia pierwszym skojarzeniem są winiarnie i winnice. I słusznie, bo właśnie tam znajdują się największe na świecie podziemne piwnice, które znalazły się w Księdze Rekordów Guinnessa. Najstarsze liczą sobie niemal 200 lat, powstają też nowe, prowadzone w nowoczesny i atrakcyjny dla turystów sposób. 


Wydanie: 12/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne