Nowa klasa biznes Lufthansy

Lufthansa ujawniła projekt nowej klasy biznes. Będzie ona dostępna na regularnych trasach od 2020 r., w pierwszej kolejności na pokładzie Boeinga 777-9.

 rt 2017 12ae 11

  Nowy fotel stanowi zasadniczy element zmienionego, jeszcze wyższego standardu w kabinie. Pasażerowie Lufthansy będą mogli korzystać z łóżek o długości 220 cm, których konstrukcja zapewnia możliwość wygodnego ułożenia ramion, gdy leży się na boku. Nowy fotel klasy biznes powstał specjalnie na zlecenie Lufthansy we współpracy z pasażerami. Ponad 500 klientów dostarczyło opinii w trakcie fazy projektowej. Prywatność i optymalny komfort to dwie najważniejsze potrzeby pasażerów na trasach międzykontynentalnych – obie realizowane w najwyższym stopniu dzięki koncepcji nowej klasy biznes. W porównaniu ze swoimi poprzednikami Boeing 777-9 ma znacząco szerszą kabinę. W nowej klasie biznes przestrzeń jest wykorzystana tak, aby zapewnić wyższy poziom komfortu. Wszyscy pasażerowie klasy biznes będą mieć bezpośredni dostęp do przejścia. Jest to możliwe dzięki konfiguracji 1-2-1 i 1-1-1. Nowa klasa biznes będzie również wyznaczać standardy także z technologicznego punktu widzenia. Dzięki cyfrowym interfejsom wszystkie funkcjonalności fotela oraz pokładowego systemu rozrywki są sterowane z poziomu osobistego urządzenia. Smartfony i tablety mogą być ładowane bezprzewodowo poprzez wbudowany w fotel system. W przyszłości każdy, kto będzie chciał obejrzeć jeden z filmów w rozbudowanym programie rozrywkowym, będzie mógł to zrobić na większym monitorze w jakości HD.


Wydanie: 12/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne