POT - rozwija departament e-informacji

2018-01-05

Departament e-Informacji Polskiej Organizacji Turystycznej został powiększony o dwóch pracowników. Arkadiusz Osipiuk będzie pełnił funkcję wicedyrektora, natomiast Magdalena Żelazowska zajmie się m.in. zarządzaniem mediami społecznościowymi pełniąc obowiązki starszego specjalisty. To kolejny krok w kierunku wzmocnienia promocji Polski w Internecie, którą zapowiadał prezes POT Robert Andrzejczyk.

Arkadiusz Osipiuk, nowy wicedyrektor Departamentu e-Informacji, to menadżer z doświadczeniem w marketingu internetowym. Przed przyjściem do POT przez wiele lat był związany z Orange Polska SA, gdzie ostatnio kierował projektem, który miał na celu wprowadzenie i optymalne wykorzystanie Google Analytics 360. Wcześniej kierował komórką analityczną  wspierającą kampanie sprzedażowe. Arkadiusz Osipiuk w Polskiej Organizacji Turystycznej będzie się zajmował nadzorowaniem działań związanych z pozycjonowaniem i analityką, kampaniami internetowymi i systemem zarządzania relacjami z klientami POT.

W Departamencie e-Informacji pracę rozpoczęła także Magdalena Żelazowska. Doświadczenie zawodowe w marketingu oraz public relations zdobywała m.in. w Bauer Media Group i Grupie Interia.pl. Ostatnio zarządzała działem marketingu w wydawnictwie HarperCollins Polska sp. z o.o. Magdalena Żelazowska jest również blogerem podróżniczym oraz autorką artykułów w magazynie „Poznaj Świat” oraz portalu Wirtualna Polska. W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie odpowiedzialna za zarządzanie mediami społecznościowymi, przeprowadzanie kampanii internetowych, a także projekty z blogerami i vlogerami.


Aktualności

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne