Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu

2018-01-05

Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży.

KLm

Linie KLM wprowadziły na rynek kolejną technologiczną nowość. Teraz klienci KLM mogą spakować się do podróży przy pomocy wirtualnego asystenta. Znasz Google Home? To sprytne urządzenie zintegrowane z wyszukiwarką Google, które pełni rolę sterowanego głosem głośnika i asystenta w inteligentnym domu. Teraz Google Home nie tylko na zawołanie włączy światło lub muzykę, ale też pomoże Ci spakować walizkę przed podróżą! Usłyszysz w nim głos „BlueBot” (w skrócie BB) – bazującego na sztucznej inteligencji chatbota KLM, który udzieli Ci rad w pakowaniu, w oparciu o dane z rezerwacji takie jak kierunek podróży, długość pobytu, a także o prognozę pogody na miejscu. Wprowadzony na rynek w październiku tego roku chatbot KLM „Bluebot” łączy sztuczną inteligencję z kilkoma systemami KLM i wsparciem ponad 250 realnych pracowników działu obsługi klienta. W pierwszym etapie bot był wykorzystywany wyłącznie do zapytań dotyczących rezerwacji lotniczych. Zintegrowanie „BB” z Google Home daje kolejne praktyczne zastosowanie – pomoc w pakowaniu.

Jak to działa? Posiadacze urządzenia Google Home mogą aktywować serwis pakowania prosząc o rozmowę z KLM. Usługa jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant. W niedalekiej przyszłości klienci KLM będą też mogli wysłać za pośrednictwem Google Home na swój profil społecznościowy listę rzeczy do przypomnienia, których w danej chwili nie są w stanie zapakować, takich jak na przykład wizy, które wymagają zorganizowania. Należy pamiętać, że rozmawiając z Google Home, jak i botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim, tylko wtedy zostaniemy zrozumiani.


Polecamy

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Enter Air podpisał kolejną rekordową umowę z TUI Poland
Enter Air i TUI Poland zawarły umowę o współpracy na sezon Lato 2019 – Zima 2019/2020.  Szacunkowa wartość podpisanej umowy wynosi 86,7 mln USD (ok. 303,8 mln...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne