Trwa rejestracja zgłoszeń do akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”

2018-01-17

Rusza czwarta edycja akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja partnerów branżowych. Finał akcji zaplanowano na weekend od 9 do 11 marca.

streets 1284394 960 720

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i inne podmioty związane z obsługą ruchu turystycznego do udziału w czwartej edycji ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Tam też znajdują się szczegółowe informacje o akcji i możliwościach udziału w niej.

Rejestracja partnerów branżowych zakończy się 13 lutego. Sprzedaż ofert ruszy 21 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 9 do 11 marca.

Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównymi okresami urlopowymi. Takie działanie wpływa na pobudzanie krajowego ruchu turystycznego i zwraca uwagę Polaków na możliwość spędzania wolnego czasu w Polsce. Akcja ma również pozytywny wpływ na wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny polskiej gospodarki.

„Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” cieszy się ogromnym, stale rosnącym zainteresowaniem wśród turystów. Za nami już trzy edycje, które za każdym razem pokazują nam, że Polacy chętnie korzystają z możliwości odkrywania piękna swojego kraju – mówi Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka.

Głównymi beneficjentami akcji są przede wszystkim polscy turyści, którzy mogą zaplanować wypoczynek w Polsce w korzystnej cenie. Beneficjentem jest także branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe, ale również poprzez konsolidację działań zyskuje możliwość wspólnej promocji w tzw. sezonie niskim. Akcja ma także spopularyzować wypoczynek w na terenie Polski
w okresie wiosennym i jesiennym.

Ostatnia, jesienna edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” odbyła się w dniach od
6 do 8 października 2017 r. Przyciągnęła uwagę 554 podmiotów, które zaangażowały się w kampanię i zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych o 50 proc. cenach. Z akcji skorzystało około 110 tys. turystów, którzy dzięki promocyjnym cenom zaoszczędzili niemal 8 mln złotych.

Akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” z każdą edycją przynosi coraz więcej korzyści. Również i tym razem liczymy na wzrost liczby partnerów i przygotowanych przez nich ofert. To dla nich szansa, by zaprezentować swoje najlepsze atuty i przekonać turystów do powrotu w innym terminie – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. – Inspirujemy Polaków do podróżowania po całej Polsce, nie tylko wewnątrz jednego regionu czy miasta – dodaje.

W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu podczas trzeciej edycji akcji aż 87 proc. respondentów wskazało, że odnieśli oni z uczestnictwa w niej „dużą korzyść”, a 86 proc. zapowiedziało udział w kolejnych edycjach. Prawie 80 proc. partnerów branżowych, którzy włączyli się w kampanię poleciłoby innym podmiotom turystycznym zgłoszenie się do kolejnych edycji. Od zapoczątkowania akcji w 2016 r. skorzystało z niej 250 tys. turystów.


Aktualności
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail