Udana przedsprzedaż Rainbow

Rainbow podsumował wyniki przedsprzedaży sezonu lato 2018 (imprezy realizowane w okresie kwiecień-październik 2018 r.).

rt 2018 01az 02

To już kolejny rok, w którym touroperator osiągnął bardzo wysoki wzrost, wynoszący aż 36,8 proc. w stosunku do wyników przedsprzedaży osiągniętych w poprzednim roku – z 64 295 rezerwacji do 87 962. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tak dobrego wyniku naszej przedsprzedaży. Jesteśmy przekonani, że jest to zapowiedź kolejnego bardzo udanego sezonu. Szczególnie cieszy nas powrót popularności Turcji i Egiptu – dwóch najważniejszych od lat zagranicznych kierunków letniego wypoczynku Polaków. Doskonale sprzedaje się również Grecja, która od kilku sezonów notuje rekordy rezerwacji. Widać także, że klienci już się przekonali, że wcześniejsze planowanie urlopów po prostu się opłaca, gdyż czekając do ostatniej chwili, trudno znaleźć to, czego by się naprawdę chciało, a do tego ceny wcale nie są takie niskie, jak się mówi. Najlepsze oferty znikają najszybciej i dlatego z roku na rok liczba rezerwacji w przedsprzedaży rośnie tak szybko – mówi Emilia Bratkowska, PR manager Rainbow. Przy okazji warto wspomnieć o tym, które kierunki cieszą się popularnością i odnotowują największą liczbę rezerwacji. Pierwsza piątka wygląda następująco: Grecja, Riwiera Turecka, Bułgaria, Costa Brava i Albania. Widać więc absolutną dominację greckich wysp – stanowią one ponad 20 proc. wszystkich rezerwacji letnich. Tym bardziej cieszy miejsce Riwiery Tureckiej oraz Costa Brava w pierwszej piątce popularności. W tym roku Rainbow trafił również z nowościami. Wprowadzone nowe kierunki wczasowe Albania, Macedonia (Jezioro Ochrydzkie) oraz tunezyjska Dżerba – cieszą się dużym zainteresowaniem klientów.


Wydanie: 1/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W tym miesiącu piszemy między innymi: Prościej w razie niewypłacalności Nowe przepisy poprawiają funkcjonujące już rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczeń...

Tour Salon 2018 - za nami
W niedzielę 11 lutego zakończyły się targi Tour Salon. Impreza jak co roku zgromadziła przedstawicieli branży turystycznej z Polski i ze świata. Swoje stoiska...

Nowe logo lufthansy
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego....

ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Londynie, Tokio, Rzymie, Nowym Jorku oraz Pekinie
Główne obowiązki: Promocja Polski w dziedzinie turystyki na wybranym rynku: Wielkiej Brytanii i Irlandii Japonii Włoch Stanów Zjednoczonych i...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne