Colonnade rozszerza ofertę ubezpieczeń turystycznych

Ubezpieczyciel należący do kanadyjskiej grupy Fairfax Financial Holdings Ltd. rozbudowuje dotychczasową ofertę i wprowadza nowe ubezpieczenia dla podróżujących – Travel Protect.

rt 2018 01az 06

  Polisy zapewniają turystom rozszerzoną ochronę, w tym także w zakresie szkód poniesionych w wyniku ataków terrorystycznych. Ochroną objęto ponad 240 kierunków podróży, w tym wiele egzotycznych miejsc, takich jak Kuba, Meksyk i Tajlandia. Ubezpieczenia nie mają limitów wiekowych. Polisa oferuje wysokie sumy gwarancyjne na koszty leczenia i transportu medycznego do Polski. Biorąc pod uwagę kryzys bezpieczeństwa w wielu krajach, zakres ochrony rozszerzono o akty terroru. Polisa zabezpiecza także w sytuacji, gdy pomimo przyjęcia wymaganych szczepionek w danym regionie, podróżujący zaraził się chorobą tropikalną i wymaga pomocy medycznej. W razie nagłych wypadków klienci Colonnade mogą w każdej chwili zwrócić się do ubezpieczyciela, korzystając z całodobowej infolinii. Ubezpieczenia Travel Protect to także oferta dla osób aktywnych – firma pokrywa koszty leczenia wynikające ze zdarzeń powstałych w trakcie amatorskiego uprawiania sportu. Z ubezpieczenia można skorzystać zarówno podczas wyjazdu, jak i biorąc udział w lokalnych przedsięwzięciach. Należą do nich m.in. maratony biegowe, biegi na orientację w terenie, jazda konna, jazda quadem, żeglarstwo morskie i śródlądowe. Travel Protect zapewnia ochronę nie tylko podczas trwania podróży, ale także zabezpiecza przed ewentualnymi kosztami rezygnacji z udziału w zorganizowanej wycieczce. Umowa może być zawarta w ciągu nawet pięciu dni od momentu rezerwacji w biurze podróży i wpłaty zaliczki.


Wydanie: 1/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W tym miesiącu piszemy między innymi: Prościej w razie niewypłacalności Nowe przepisy poprawiają funkcjonujące już rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczeń...

Tour Salon 2018 - za nami
W niedzielę 11 lutego zakończyły się targi Tour Salon. Impreza jak co roku zgromadziła przedstawicieli branży turystycznej z Polski i ze świata. Swoje stoiska...

Nowe logo lufthansy
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego....

ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Londynie, Tokio, Rzymie, Nowym Jorku oraz Pekinie
Główne obowiązki: Promocja Polski w dziedzinie turystyki na wybranym rynku: Wielkiej Brytanii i Irlandii Japonii Włoch Stanów Zjednoczonych i...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne