Grupa Satoria jako pierwsza z certyfikatem Chinese Tourist Welcome.

2018-02-01

Polska coraz częściej pojawia się w planach podróży chińskich turystów do Europy. Wg ostatnich statystyk POT, liczba Chińczyków, którzy w pierwszych 11 miesiącach 2017 roku odwiedzili Polskę przekroczyła 124 tys, co stanowi ponad 50%  przyrost w porównaniu do roku poprzedniego.

Satoria1

Aby uczcić Rok Turystyki EU- China 2018, Grupa Satoria zaoferowała swoim pracownikom program szkoleniowy, którego celem jest właściwe zrozumienie potrzeb chińskiego klienta. Dzięki temu personel hoteli będzie mógł lepiej spełniać oczekiwania swoich gości z Chin.

Rafał Burski, Dyrektor ds E-Commerce w Grupie Satoria powiedział: „Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsza grupa hotelowa w Polsce uzyskaliśmy certyfikaty Chinese Tourist Welcome. Obserwujemy dynamiczny wzrost liczby chińskich gości przebywających w naszych hotelach, dlatego uważamy, że ważne jest, abyśmy dobrze rozumieli ich potrzeby. Chcielibyśmy dołożyć wszelkich starań, żeby poczuli się mile widziani i  aby zapewnić im przyjemny pobyt podczas wizyty w Polsce.“

Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę Chinese Outbound Travel, która jest wyłącznym partnerem COTRI ( China Outbound Travel Research Institute) w Polsce. Tomasz Janczak, prezes Chinese Outbound Travel tak skomentował pierwsze certyfikaty dla polskiej grupy hotelowej. „Cieszę się, że polskie firmy z branży turystycznej zaczynają dostrzegać potencjał chińskiego rynku turystyki wyjazdowej. Biorąc pod uwagę dynamiczne wzrosty przyjazdów do Polski oraz plany reaktywacji Jedwabnego Szlaku, który również będzie przebiegał przez nasz kraj, musimy być gotowi na przyjęcie większej liczby turystów z Chin. Pamiętajmy, że siła zakupowa tej grupy jest największa na świecie i przekracza już 230 miliardów dolarów rocznie. Jeżeli chcemy część tego „tortu“ dla siebie, musimy zadbać o to, żeby chiński turysta mógł te pieniądze u nas wydać, oferując im chociażby odpowiednie metody płatności czy elastyczność w dostępie do towarów, których szukają.“

 


Aktualności

Polecamy także:

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W tym miesiącu piszemy między innymi: Prościej w razie niewypłacalności Nowe przepisy poprawiają funkcjonujące już rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczeń...

Tour Salon 2018 - za nami
W niedzielę 11 lutego zakończyły się targi Tour Salon. Impreza jak co roku zgromadziła przedstawicieli branży turystycznej z Polski i ze świata. Swoje stoiska...

Nowe logo lufthansy
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego....

ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Londynie, Tokio, Rzymie, Nowym Jorku oraz Pekinie
Główne obowiązki: Promocja Polski w dziedzinie turystyki na wybranym rynku: Wielkiej Brytanii i Irlandii Japonii Włoch Stanów Zjednoczonych i...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne