Letnia przygoda obozowa

Czasy, gdy letnimi obozami dla dzieci i młodzieży były stacjonarne kolonie z minimalnym programem ograniczającym się do jednej czy w dwóch wycieczek do najbliższego miasta i codziennych kąpieli w jeziorze lub morzu, bezpowrotnie minęły. To , co dzieciaki mogły przeżyć kiedyś jedynie na obozach harcerskich, dzisiaj jest nieomalże normą.

rt_2011_06-8.jpg

Firmy organizujące obozy młodzieżowe prześcigają się w pomysłach, żeby przyciągnąć klientów. Konkurencja jest duża i to nie tylko ze strony podobnej oferty. Dzieci i młodzież częściej niż przed laty wyjeżdżają z rodzicami w atrakcyjne regiony Europy i świata. Oczywiście do zagospodarowania jest reszta z dwóch miesięcy wakacji, ale żeby konkurować z zagranicznymi atrakcjami i przede wszystkim nie zrazić a zachęcić do powrotu za rok młodego człowieka, trzeba się natrudzić. Większość firm stawia na aktywny wypoczynek. Nawet jeśli nie jest to obóz wędrowny lub spływ, to na stacjonarnym obozie codziennie się coś dzieje. Uczestnicy mogą brać udział nie tylko w tradycyjnych sportach, ale i w takich, których codziennie nie mają możliwości uprawiać. Niektóre wyjazdy przypominają te harcerskie sprzed lat, inne coraz bardziej upodabniają się do obozów dla minikomandosów. Pełno w ich programach wspinaczek, podchodów, paintballa, torów przeszkód, wyścigów quadami. − Zasada jest prosta − mówi Paulina Sawicka z biura Cogito – zabawa, dużo ruchu, nauka radzenia sobie trudnych sytuacjach, działanie w zespole. Zmęczyć dziecko, ale nie zanudzić. Tak więc, gdy we wtorek na przykład organizowany jest Dzień kryminalny: rozwiązywanie zagadek tajemniczych zniknięć, czyje to ślady i dokąd prowadzą? – zabawa w terenie, „Ja niczego się nie boję...”: wyprawa w nieznane, pełna szalonych, zaszyfrowanych zadań i niespodzianek (alfabet Morse’a, szyfr kreskowy), w środę – poszukujemy skarbów z pomocą mapki i tajemniczych kodów.


rt_2011_06-11.jpgZainteresowanie profilowanymi obozami letnimi jest z roku na rok coraz większe. Rodzice wybierają ofertę, w której oprócz wypoczynku i np. plażowania, ich dzieci będą miały okazję doskonalić swoje umiejętności i rozwijać pasje. Sporym zainteresowaniem cieszą się wyjazdy z elementami survivalu, tyrolki, pierwszej pomocy − słowem obozy przygodowe, aktywne (np. w Łebie, Zakopanem lub na Kaszubach). Na naszych obozach młodzież może również rozwijać pasje plastyczne albo nauczyć się wizażu i stylizacji. W ofercie znaleźć można także propozycje wyjazdów dla młodszych dzieci....

Wydanie: 2/2011, EDUKACJA I KARIERA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail