Singapore Air lines z Tourism Australia

W 2010 roku liczba turystów z Singapuru odwiedzających Australię wyniosła 308 030. W ramach trzyletniej umowy, która weszła w życie z dniem 1 lipca 2011 r., Singapore Airlines i Tourism Australia będą wspólnie finansować szereg działań promujących turystykę i mających na celu przyciągnięcie jak największej liczby zagranicznych turystów do Australii.

Nowa umowa rozszerza ponad dwudziestoletnią współpracę pomiędzy Singapore Airlines i krajową agencją promocji turystyki. Mak Swee Wah, wiceprezes ds. handlowych w Singapore Airlines, powiedział: „Zdajemy sobie sprawę z dużych możliwości, jakie stwarza dla Australii kampania promocyjna na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Indie czy Indonezja, jak i rozwiniętych, takich jak Singapur, Niemcy i Francja. Singapore Airlines zainwestuje blisko 1 mln AUD w ramach partnerstwa na rzecz promocji Australii. Nasze linie przewożą turystów do Australii od 1967 roku, a ponieważ Singapore Airlines należy do najczęściej nagradzanych linii lotniczych na świecie, mamy wyjątkową szansę, by zachować pozycję dominującego przewoźnika oferującego transport do głównych miast australijskich”. Z kolei Andrew McEvoy, dyrektor zarządzający Tourism Australia, stwierdził: „Singapore Airlines jest drugim co do wielkości międzynarodowym przewoźnikiem w Australii i ma ogromny udział w transporcie turystów do naszych największych miast z kluczowych rynków w Europie i Azji. Linia jest partnerem agencji Tourism Australia od wielu lat i konsekwentnie pracowaliśmy razem nad promowaniem Australii poprzez wspólne kampanie i inne działania marketingowe. Globalna kampania marki There’s nothing like Australia (Nie ma to jak Australia) okazała się dużym sukcesem w całej Azji, a wiele z naszych działań zrealizowaliśmy we współpracy z Singapore Airlines.”

Wydanie: 3/2011, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail