Najlepsi w internecie wg Money.pl

Największy polski multiagent turystyczny został uznany za najlepszy polski sklep internetowy w kategorii turystyka w rankingu Money.pl już po raz siódmy.

rt-2013-12-02

W ósmej już edycji tej klasyfikacji redakcja Money.pl oceniła ponad 100 największych i najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych. Zbadano każdy z nich pod kątem 60 kryteriów, które mają największe znaczenie dla potencjalnych klientów i na tej podstawie wybrano te najlepsze – najlepiej zorganizowane, dysponujące najciekawszą ofertą i najbardziej dbające o kupujących. Warunkiem uczestnictwa w rankingu była – podobnie jak w poprzednich latach – popularność sklepu wśród internautów. Z każdej kategorii monitorowanej w ramach Megapanelu, autorzy rankingu wybrali po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie (od sierpnia 2012 roku do końca lipca 2013 r.) odwiedziła największa liczba osób. W kategorii turystyka najlepszym – już po raz siódmy – okazał się Travelplanet. pl. Jak zauważają autorzy rankingu, internetowi sprzedawcy usług turystycznych doskonale zdają sobie sprawę z tego, że klienta trzeba dopieścić. Obsługa kontaktów mailowych wypada w tej kategorii świetnie, jeśli chodzi o czas reakcji na wysłane zapytanie.

Odpowiedzi spodziewać się można błyskawicznie. W porównaniu ofert decydował sposób prezentacji poszczególnych ofert, mechanizmy wyszukiwania, możliwości filtrowania i zawężania wyników czy wreszcie podejście do nietypowych wymagań, które może mieć osoba wybierająca się w podróż. Istotne dla ostatecznego wyniku okazały się też opinie klientów, którzy dzielili się nimi w internecie, co – jak pokazują badania – potrafi mieć do duży wpływ na decyzję o wyborze miejsca, gdzie kupuje się taki towar jak wycieczka, bilet czy rezerwacja hotelu. – Cieszy nas kolejne prestiżowe wyróżnienie – mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu Travelplanet. pl. – Wynik rankingu obok rekordowej sprzedaży w sezonie letnim 2013 potwierdza, że doskonalenie obszaru e-commerce i użyteczności strony www dla klientów przyniosły oczekiwane efekty.

Wydanie: 8/2013, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail