Ecco Holiday, po etapie sprzedaży przedpremierowej, wprowadziło pełną ofertę wyjazdów na sezon 2014. Wydanie nowego katalogu zbiegło się z przeprowadzką do nowej siedziby firmy. Wśród innych planów na ten rok poznański operator zapowiada kontynuację strategii poszerzającej portfolio produktowe.
– Podobnie jak rok temu, nasza sprzedaż wyjazdów na kolejny sezon ruszyła 6 grudnia. Potraktowaliśmy ten etap jako swego rodzaju sondę, odkładając nieco premierę pełnego katalogu – mówi Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday. – W ten sposób mogliśmy przetestować i wyselekcjonować najlepsze rozwiązania. Można powiedzieć, że to nasi klienci w głównej mierze ułożyli naszą ofertę produktową na kolejny sezon. Tak jak w minionych latach, oferta Ecco Holiday to uzupełniające się wyjazdy czarterowe oraz produkty oparte o rejsy tanimi liniami lotniczymi. W porównaniu do ubiegłego roku podział ten jest bardziej zrównoważony. Loty czarterowe dotyczą kierunków takich jak np. Turcja, Bułgaria, najpopularniejsze wyspy greckie czy Egipt. – Umiejętne łączenie czarterów i przelotów tanimi liniami przyniosło nam doskonałe rezultaty w ubiegłym roku – wyjaśnia prezes Ecco Holiday. – Jest to atrakcyjne dla klientów, komplementarne rozwiązanie, dzięki któremu możemy przedłużyć czas trwania naszej operacji i włączyć do niej nowe kierunki z bardzo atrakcyjnymi warunkami cenowymi. Od stycznia Ecco Holiday działa w nowej siedzibie. Firma przeniosła się do prestiżowego biurowca Winogrady Business Center, położonego przy al. Solidarności. Jak wyjaśnia zarząd spółki, zmiana związana jest z planami inwestycyjnymi. Ecco Holiday kontynuuje strategię rozbudowy oferty produktowej, by poszerzać swoje możliwości operacyjne. Aby wdrażać kolejne zmiany, potrzebne były nowe rozwiązania techniczne, szczególnie w dziedzinie infrastruktury IT, stąd między innymi konieczność przeprowadzki.
W miejscu dotychczasowej siedziby pozostaje flagowy salon firmowy. W ramach strategii poszerzania zakresu działalności prowadzonej przez Ecco Holiday, do struktur poznańskiego operatora włączono także spółkę ASK 1, która wesprze rozwój linii produktowej Ecco System, czyli marki, pod którą w sieci agencyjnej prowadzona jest sprzedaż produktów finansowych. W ofercie Ecco Holiday na sezon 2014 dostępne będą najpopularniejsze destynacje, jak Grecja, Turcja, Hiszpania (część kontynentalna oraz Wyspy Kanaryjskie), Malta, Bułgaria, Egipt, Chorwacja oraz różnorodna oferta krajowa. Jako jedyny operator w Polsce Ecco Holiday, zgodnie ze swoją polityką bezpieczeństwa, obejmuje ochroną ubezpieczeniową wszystkie wpłaty swoich klientów. Pod marką Ecco Travel firma organizuje także wyjazdy egzotyczne, natomiast w ramach dywersyfikacji działalności obsługuje także projekty biznesowe (pod marką Ecco Business) oraz prowadzi w swojej sieci agencyjnej sprzedaż produktów niezwiązanych z turystyką (w tym ubezpieczenia, pomoc prawną itp.). Tak realizowana polityka Ecco Holiday pozwoliła osiągnąć za rok 2013 zysk netto w wysokości ok. 8 mln zł.