TOUR SALON po raz 25

Coraz mniej czasu zostało do Tour Salonu 2014. Tegoroczna edycja jest dla organizatorów wyjątkowa z racji 25-letniego jubileuszu targów. Targi rozpoczną się 23 października i potrwają trzy dni. Dla specjalistów z branży Tour Salon od wielu lat jest znakomitą okazją do zapoznania z propozycjami wszystkich polskich i wielu zagranicznych regionów, biur podróży, uzdrowisk, hoteli, ubezpieczycieli czy przewoźników. Na targach profesjonaliści skompletują ofertę na najbliższy sezon, omówią współpracę z partnerami biznesowymi oraz co najważniejsze znajdą nowych odbiorców swoich ofert.

rt-2014-09-13

Już teraz wiadomo, że na stoisku tegorocznego kraju partnerskiego – Gruzji będzie można nawiązać kontakt z 25 touroperatorami z tego kraju. Podobnie do rozmów biznesowych przygotowali się wystawcy m.in. z S ri Lanki, Rumunii, Dominikany czy Maroka, którzy po krótkiej przerwie wrócili do Poznania. Jak co roku przygotowano dla zwiedzających wiele szkoleń, warsztatów czy konferencji. W drugim dniu targów, w piątek, powtórzony będzie ubiegłoroczny hit, czyli konferencja Turystyka Kulinarna – Polski Hit. Po raz kolejny podczas Travel 2.0 eksperci będą szkolić hotelarzy i przedstawicieli branży turystycznej m.in. z web usability, mediów społecznościowych oraz optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. W pierwszym dniu odbędzie się Forum Turystyki Przyjazdowej. W planie wydarzeń jest również coroczne programowe spotkanie OSAT. Na targach w Poznaniu ogłaszane są wyniki prestiżowych plebiscytów w branży turystycznej. Na przykład po raz drugi odbędzie się finałowa gala plebiscytu 7 Nowych Cudów Polski organizowana przez „National Geographic Traveler”. Regionem partnerskim jest wypełnione pozytywną energią Śląskie, region, który przygotował dla publiczności i wystawców wyjątkową atrakcję.

Wydanie: 5/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail