Przewodnik po poznańskich restauracjach

„Restauracje, bary i kawiarnie w Poznaniu” to nowy, autorski przewodnik kulinarny przygotowany przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną. Znajdziemy w nim krótki opis najciekawszych restauracji, posegregowanych w tematyczne kategorie.

pws-2015-01f-09

Gdzie zjemy najlepsze dania kuchni regionalnej, kto robi naprawdę dobre burgery, które lokale serwują śniadania od 8 rano, a gdzie najlepiej wybrać się na rodzinny obiad? Na te i inne pytania miłośnicy dobrego jedzenia znajdą odpowiedzi w przewodniku po poznańskich restauracjach, barach i kawiarniach, opublikowanym właśnie przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną. Zawiera on charakterystyki około 60 miejsc (łącznie wzmiankowanych jest 120 lokali) w 17 tematycznych kategoriach, które zostały dobrane tak, by odpowiadały najczęstszym pytaniom turystów. – Nie próbowaliśmy tworzyć rankingu, wiedząc jak różne są oczekiwania i gusta gości restauracji. Raczej skupiliśmy się na pokazaniu różnorodności poznańskiej oferty kulinarnej, prezentując je tematycznie tak, aby każdy znalazł interesujący go lokal jak najszybciej – tłumaczy Jakub Pindych, kierownik projektu. A poznańskie lokale z roku na rok cenione są coraz bardziej. Ponad 20 z nich znalazło się w opublikowanym niedawno prestiżowym francuskim żółtym przewodniku Gault & Millau. Kieszonkowa broszura PLOT będzie dostępna bezpłatnie w punktach informacji turystycznej i hotelach. Stanie się także narzędziem promocyjnym używanym na targach turystycznych. Jednak wersja drukowana to tylko część projektu. Jest ona ściśle powiązana z portalem turystycznym www.poznan.travel. Tam, w dziale Gdzie zjeść?, będą zamieszczane w trzech językach (polskim, angielskim i niemieckim) aktualizacje treści folderu, a także najwcześniej znajdą się nowe odkrycia na kulinarnej mapie Poznania. Również tam można pobrać wersję pdf przewodnika. Ponadto podano oficjalny termin akcji Poznań za pół ceny. W tym roku odbędzie się ona w weekend 2-3 maja. Akcja organizowana jest przez jeden weekend w roku, nieprzerwanie od 2008 r. Jej siódma edycja w 2014 r. to łącznie 180 atrakcji, z których turyści i mieszkańcy Poznania skorzystali 80 tysięcy razy, wydając przy tym 2,3 mln zł.

Wydanie: 11/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail