GDS dla autobusów

Turystyczny startup Distribusion Technologies wprowadza pierwszy globalny system dystrybucji (GDS) dla międzymiastowych przewoźników autokarowych.

pws-2015-08b-17

Po sukcesie na macierzystym niemieckim rynku firma zaczęła rozwijać swoją działalność w Polsce. Z myślą o przewoźnikach i sprzedawcach usług turystycznych, Distribusion dąży do uproszczenia procesów związanych z międzynarodową sprzedażą biletów autokarowych. Turystyczny startup technologiczny z Niemiec umożliwia przewoźnikom autokarowym dostęp do kanałów sprzedaży online i offline, takich jak agencje turystyczne, portale podróżnicze czy aplikacje mobilne. Dzięki dostępowi do zintegrowanej platformy rezerwacyjnej, sprzedawcy usług turystycznych mogą oferować swoim klientom bilety przewoźników z całego świata. – Chcemy uczynić rezerwację biletów autokarowych tak samo prostą i efektywną kosztowo jak rezerwację lotów. Poprzez łączenie przewoźników autokarowych z kanałami sprzedaży pomagamy im w zdobywaniu nowych międzynarodowych klientów, generowaniu dodatkowej sprzedaży oraz wydajniejszej eksploatacji autokarów – mówi o projekcie Julian Hauck, dyrektor generalny oraz założyciel Distribusion. – Dotychczas internetowe oraz stacjonarne agencje turystyczne musiały kontaktować się z pojedynczymi przewoźnikami bezpośrednio bądź używać kilku systemów rezerwacyjnych. My oferujemy rozwiązanie, dzięki któremu możliwy będzie dostęp do wszystkich autokarowych połączeń międzymiastowych z jednego źródła – dodaje Hauck. Distribusion współpracuje już z 3,5 tys. agencji turystycznych oraz wieloma sprzedawcami online (ponad 2 miliony odwiedzających użytkowników miesięcznie), umożliwiając im sprzedaż biletów na kursy ponad 60 europejskich przewoźników. Po sukcesie w krajach niemieckojęzycznych firma zamierza zintegrować się z polskimi przewoźnikami oraz kanałami sprzedaży

Wydanie: 5/2015, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail