Podsumowanie akcji „Polska za pół ceny”

Według danych szacunkowych z II akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, trwającej od 31 marca do 2 kwietnia br., skorzystało blisko 80 tys. turystów! Włączyło się do niej prawie pół tysiąca przedsiębiorców turystycznych.

rt 2017 05ay 14

  Ogólnopolska akcja, organizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, pokazała że przedsiębiorcy gotowi są do współpracy w upowszechnianiu oferty turystycznej wśród Polaków także poza sezonem. Ponad połowa partnerów akcji (61,2 proc.) widzi możliwość łączenia ofert z innymi usługodawcami w celu tworzenia kompleksowych pakietów turystycznych. 96,5 proc. turystów dobrze oceniło kontakt z organizatorem wypoczynku podczas tej akcji, a ponad 93 proc. partnerów wydarzenia zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji. – Takie akcje mają przede wszystkim pobudzić ruch krajowy i zachęcić Polaków do wypoczynku nie tylko w sezonie. Dzięki znaczącej zniżce wiele osób mogło skorzystać z ciekawej propozycji weekendowej i zobaczyć, jak różnorodna i atrakcyjna jest nasza oferta krajowa i jak szeroki wachlarz możliwości spędzania czasu w Polsce oferuje nasza rodzima turystyka – mówi Marek Olszewski, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – Z naszej ewaluacji wynika, że więcej niż połowa (60,4 proc.) partnerów oceniła ruch w weekend objęty akcją jako większy w porównaniu z innymi weekendami marca 2017 r. – dodaje prezes Marek Olszewski. Kolejna edycja akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” odbędzie się w październiku br.


Wydanie: 5/2017, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail