Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Rekord akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”!

2017-12-01

Około 110 tys. turystów skorzystało z oferty podczas jesiennej edycji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, która odbyła się w dniach 6-8 października 2017 roku.

POT1

- Ta liczba jest imponująca. To blisko dwa razy więcej niż podczas pierwszej edycji we wrześniu 2016 roku. Cieszę się, że Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości odkrywania piękna swojego kraju – mówi Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka.

„Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to wspólna akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki. Trzecia edycja przyciągnęła uwagę
554 podmiotów, które zaangażowały się w kampanię i zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych cenach, nawet do -50%.

- Cieszy nas, że akcja po raz kolejny spotkała się z tak pozytywnym odzewem na terenie całego kraju, zarówno wśród turystów, jak i partnerów wydarzenia. Większość z nich już dziś deklaruje wzięcie udziału w kolejnych edycjach – powiedział Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Wyniki trzeciej edycji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” wskazują, że kampanię zna prawie co czwarty Polak. Co więcej, aż 87 proc. respondentów wskazało, że odnieśli oni „dużą korzyść” biorąc w niej udział. 72,6 proc turystów podkreśla, że największą zaletą kampanii jest wysokość cen noclegów i usług. Dzięki uczestnictwu w akcji każdy z turystów zaoszczędził średnio 72 zł. Prawie połowa uczestników zwraca również uwagę na to, że wzięcie udziału w akcji jest dobrą okazją do spędzenia wolnego czasu z rodziną lub znajomymi. Z kolei 42,3 proc. podkreśla, że zaletą jest aktywizacja społeczeństwa.

Usługodawcy twierdzą, że największymi korzyściami wynikającymi z uczestnictwa w akcji są atrakcyjna reklama oraz dotarcie do nowych klientów. Co więcej, prawie 80 proc. obecnych Partnerów kampanii poleciłoby innym podmiotom z branży wzięcie udziału w kolejnych edycjach. Mimo prowadzenia akcji w tzw. sezonie niskim do branży turystycznej wpłynęło dodatkowo prawie 8 mln zł!

86 proc. ankietowanych turystów zapowiedziało, że weźmie udział w kolejnej edycji kampanii. Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki wybrali daty następnych odsłon kampanii „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. W przyszłym roku edycję wiosenną zaplanowano na 9-11 marca, natomiast jesienią akcja odbędzie się w dniach
5-7 października 2018 roku.


Polecamy

Polecamy także:

Sukces merytoryczny i frekwencyjny drugiej edycji Hotel Investment Trends Poland&CEE
Pięć sesji tematycznych, 9 dyskusji panelowych i wystąpień, prawie 40 prelegentów z Polski i zagranicy i łącznie niemal 350 uczestników – właśnie dobiegła...

Nowa ustawa daje lepszą ochronę turystom wyjeżdżającym z biurami podróży - konferencja PIT
Turystyka to w tej chwili jedyna branża usługowa, która w takim stopniu chroni prawa konsumenta – podkreślał prezes Polskiej Izby Turystyki, Paweł Niewiadomski w...

Znamy laureatów konkursu Hotelarskie Inwestycje Roku 2018
Podczas odbywającej się 17 maja br. w Warszawie drugiej edycji konferencji HOTEL INVESTMENT TRENDS wydawca magazynu „Hotelarz” oficjalnie ogłosił wyniki...

Izrael to nie tylko miejsca religijnego kultu
Amir Halevi, dyrektor generalny Ministerstwa Turystyki Izraela poinformował o ponownym uruchomieniu w Polsce kampanii „Dwa słoneczne miasta. Jedna podróż”...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne