Podsumowanie roku 2017

Paweł Rek – dyrektor generalny firmy Amadeus w Polsce i dyrektor regionalny w Europie Środkowej.

 rt 2017 12ae 09

  Dla firmy Amadeus 2017 r. był rokiem szczególnym, ponieważ obchodziliśmy 30-lecie działalności na świecie. Jako firma technologiczna będąca w sercu globalnego przemysłu turystycznego, jesteśmy dumni z tej okrągłej rocznicy, jednocześnie mając poczucie, że 30 lat to dopiero początek. Nieustannie analizujemy trendy w turystyce i poszerzamy ofertę o kolejne segmenty rynku, stawiając przy tym na szybkość i personalizację rozwiązań. Cieszymy się, że w tym roku mogliśmy rozwijać rozwiązania dla biur podróży, takie jak w pełni internetowa platforma Amadeus Selling Platform Connect czy rozwiązania płatnicze B2B Wallet. Rok 2017 stał także pod znakiem inwestycji w sztuczną inteligencję i rozwiązania z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości, które mogą wkrótce zrewolucjonizować podróże. W mijającym roku dużym wyzwaniem dla branży turystycznej było wprowadzenie standardu NDC i dyskusje nad sposobem jego integracji. Nasza wizja w związku z NDC przewiduje opracowanie zintegrowanego rozwiązania, które mogłoby zostać powszechnie wprowadzone przez biura podróży i linie lotnicze, aby generować użyteczne wyniki na dużą skalę. Celem jest tu zapewnienie łatwego wdrożenia na rynku przy ograniczeniu zakłóceń do minimum i osiągnięciu celów biznesowych wszystkich stron. Współpraca w całej branży będzie głównym czynnikiem sukcesu wszystkich podmiotów, czego życzę nam wszystkim w nadchodzącym roku


Wydanie: 12/2017, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail