Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Kampania promocyjna Mołdawii #BeOurGuest

Mołdawia zainaugurowała kampanię promocyjną pn. #BeOurGuest na czterech rynkach: polskim, włoskim, rumuńskim i mołdawskim. Głównym punktem jest film, który pokazuje historię zagranicznego turysty doświadczającego prawdziwej mołdawskiej gościnności. Wzmacnianie wizerunku marki kraju oraz rozwój turystyki wiejskiej to główne filary strategii turystycznej Mołdawii. Kampania #BeOurGuest jest częścią działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie ruchu turystycznego, a także zainspirowanie Mołdawian mieszkających w kraju i za granicą do zapraszania zagranicznych gości, by odkrywali piękno Mołdawii.

rt 2017 12ae 10

Film promocyjny został dobrze przyjęty i w ciągu pierwszego tygodnia aż 2 mln użytkowników internetu obejrzało go na platformach mediów społecznościowych. Osią klipu jest historia zagranicznego turysty, który przypadkiem trafia do mołdawskiego domu, gdzie doświadcza tego, co znaczy być najmilej widzianym gościem. Akcja toczy się w małej wsi na terenie rezerwatu przyrodniczo-etnograficznego Orheiul Vechi (Stary Orgiejów), jednego z najpiękniejszych miejsc w Mołdawii. Ten kraj, położony między rzekami Dniestr i Prut, nie konkuruje z typowymi wakacyjnymi kierunkami. Nie ma tam ani plaż, ani wysokich gór, ale turystów urzeka autentyczność, piękno wiejskich krajobrazów i serdeczność Mołdawian. Bez wątpienia pierwszym skojarzeniem są winiarnie i winnice. I słusznie, bo właśnie tam znajdują się największe na świecie podziemne piwnice, które znalazły się w Księdze Rekordów Guinnessa. Najstarsze liczą sobie niemal 200 lat, powstają też nowe, prowadzone w nowoczesny i atrakcyjny dla turystów sposób. 


Wydanie: 12/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Warszawa zagra w nowym koreańskim serialu
Warszawa stanie się sceną dla nowego serialu koreańskiego, którego oglądalność może wynieść ponad 10 milionów odbiorców. Zdjęcia do serialu TERIUS BEHIND ME...

Enter Air - 1,5 mln pasażerów
Enter Air przewiózł w 2017 r. na polskim rynku ponad 1,5 mln pasażerów (wzrost o 28 proc.) i umocnił pozycję lidera przewozów świadczonych dla biur podróży....

Rekord Grupy Lufthansa w Polsce
Lufthansa Group odnotowuje stale rosnącą liczbę pasażerów przewożonych z i do Polski. Lufthansa, Swiss, Austrian oraz Brussels Airlines przewiozły łącznie...

Inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji
5 kwietnia 2018 r. w siedzibie Ministerstwa Sportu i Turystyki odbyło się inauguracyjne posiedzenie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VII kadencji....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne