Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Tarnowska Karta Turystyczna

2018-07-04

Stowarzyszenie GRUPA ODROLNIKA w partnerstwie z Tarnowską Organizacją Turystyczną i Tarnowskim Centrum Informacji, realizują projekt „Tarnowska Karta Turystyczna – opracowanie koncepcji i wersji testowej karty”.

KartaTurystyczna Banner 1200x900px

Stowarzyszenie GRUPA ODROLNIKA wraz z Tarnowską Organizacją Turystyczną i Tarnowskim Centrum Informacji prowadzi innowacyjny i pilotażowy projekt pn. „Tarnowska Karta Turystyczna”.  Projekt ten został przewidziany w wersji testowej na 2018 rok. W przypadku powodzenia przedsięwzięcia, planuje się rozbudowę oferty Tarnowskiej Karty Turystycznej (TKT) i poszerzenie ilości obiektów zaangażowanych w realizację projektu, z obecnych ponad 30 do blisko 100 w 2019 roku. Założeniem TKT jest ściągnięcie w region tarnowski turystów, zaproponowanie im, ale również mieszkańcom miasta i regionu, bogatej oferty atrakcji turystycznych Subregionu Tarnowskiego. Ponadto istotnym aspektem jest zawiązanie trwałej współpracy podmiotów z branży turystycznej, kulturalnej i czasu wolnego w celu wzajemnej promocji swoich usług oraz promocji turystycznej obszaru. TKT będzie działała, jako narzędzie promocyjne Tarnowa i regionu tarnowskiego  oraz pozwoli na zwiedzanie Tarnowa i regionu taniej, łatwiej i przyjemniej. (Uwzględniając koszty biletów wstępu przy zwiedzaniu wszystkich miejsc objętych TKT, zakupu posiłków, noclegów itp., jej posiadanie przyniesie oszczędności na poziomie ok. 20 – 40 proc. kosztów.)    Partnerami projektu są podmioty działające na terenie Subregionu Tarnowskiego w segmencie usług turystycznych, kulturalnych i rozrywkowych. Karta upoważnia do rabatów u wszystkich partnerów projektu, a jej załącznik stanowi przewodnik po miejscach nią objętych. Dla pierwszych 1000 użytkowników Karta wraz z przewodnikiem będzie wydawana bezpłatnie w Tarnowskim Centrum Informacji (Rynek 7, 33-100 Tarnów) i ważna 48 godzin od aktywacji.


Aktualności

Polecamy także:

Vatrena promuje wynikami Chorwację
Strony internetowe Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej notują rekordową ilość wejść. Dotychczasowe fantastyczne mecze chorwackiej reprezentacji piłkarskiej...

Rejestr biur podróży w nowej odsłonie
Klienci mogą łatwiej sprawdzać status prawny biura podróży.   Nowy, centralny rejestr jest prowadzony przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Zawiera dane około...

Sindbad zacieśnia współprace z siecią Eurolines
Firmy Sindbad Sp. z o.o. z Opola (Polska) i Transdev Eurolines SA z Nanterre (Francja) podpisały umowę, na mocy której Sindbad Sp. z o.o. staje się jedynym...

Lufthansa uruchamia własna platformę dystrybucyjną
Lufthansa City Center International (LCCI), globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej niedawno uruchomiła własną platformę...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne