Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 


6. edycja najważniejszej w branży konferencji – Hotel Trends Poland & CEE

2018-11-28

Tegoroczna konferencja Hotel Trends Poland & CEE w hotelu Sofitel Warszawa Victoria zgromadziła ponad 450 uczestników, przedstawicieli polskich i globalnych sieci hotelowych, właścicieli hoteli niezrzeszonych, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, kadry managerskiej obiektów hotelowych, a także reprezentantów funduszy inwestycyjnych, firm deweloperskich oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa.

Panel3

Konferencję, której organizatorem są Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia, wydawca magazynu Hotelarz, otworzyło wystąpienie gościa specjalnego - Witolda Bańki, Ministra Sportu i Turystyki oraz prezentacje eksperckie Ireneusza Węgłowskiego, Prezesa IGHP i wiceprezesa Orbis S.A., a także Thomasa Emanuela, dyrektora ds. rozwoju biznesu w STR. Spotkaniu branżowemu  towarzyszyło inne ważne wydarzenie - Grupa Hotelowa Orbis zawarła umowę o zarządzanie hotelem Mercure z firmą UBM Development AG - wiodącym europejskim deweloperem hoteli, a także ogłosiła podpisanie warunkowej umowy z Dwell Well Development na zarządzanie kompleksem hotelowym Mercure i ibis Warszawa, który powstać ma na warszawskich Bielanach.

Pierwszy panel forum "Perspektywy i wyzwania branży hotelowej w CEE" prowadził David Nath, Head of Hospitality CEE w Cushman & Wakefield. Paneliści rozmawiali o dalszych możliwościach inwestycyjnych, nowych technologiach i ich wykorzystaniu, a także o tym, gdzie powinny koncentrować się strategie rozwoju na kolejne lata i co zrobić, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Kolejne sesje poświęcone były dzierżawie będącej coraz popularniejszym modelem współpracy pomiędzy inwestorami, a wyspecjalizowanymi podmiotami działającymi na polskim rynku; zatrudnianiu i problemom z brakiem kadry; technologiom i ich wykorzystaniu w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz wpływowi najmu krótkoterminowego mieszkań na rozwój hotelarstwa.

Pierwszy dzień Hotel Trends Poland & CEE zakończył się uroczystą galą i ogłoszeniem wyników piątej edycji konkursu Hotelarz Roku.

- Tegoroczna edycja Hotel Trends Poland&CEE była rekordowa pod każdym względem – zarówno ilości uczestników, poziomu merytorycznego dyskusji, jak i sponsorów, którzy tak licznie wsparli nasze wydarzenie. Ogromnie cieszy nas to, że Hotel Trends stało się najważniejszym corocznym miejscem spotkań wszystkich najważniejszych decydentów polskiej branży hotelarskiej – podsumowuje Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia.

- Obecność na konferencji Hotel Trends Poland & CEE  to niemal obowiązek dla każdej osoby związanej z branżą hotelową. To tu spotykają się profesjonaliści na co dzień aktywnie zaangażowani w rozwój rynku hotelowego nie tylko w Polsce, ale i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, że swoją wiedzą i doświadczeniem mogliśmy wspierać organizatora podczas tegorocznej edycji wydarzenia – komentuje Maria Zielińska, Senior Hospitality Advisor  - Poland Hospitality CEE w Cushman & Wakefield Polska.

Drugi dzień konferencji składał się z trzech sesji pogrupowanych w bloki tematyczne: „Inwestycje w hotelarstwie”, „Marketing i nowoczesne technologie” oraz „Regulacje w obszarze usług hotelarskich”. Podczas dziewięciu paneli zaproszeni eksperci rozmawiali o takich kwestiach, jak m.in. strategie inwestycyjne i finansowanie inwestycji hotelowych, możliwości, jakie oferuje automatyzacja marketingu i technologia hotelowa, a także wymieniali doświadczenia związane z wpływem RODO na hotelarstwo oraz dyskutowali o adekwatności obowiązującego systemu kategoryzacji hoteli w stosunku do potrzeb rynku.

Patronem merytorycznym Hotel Trends Poland & CEE była Cushman & Wakefield - wiodąca na świecie firma doradcza świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, zaś Patronami Honorowymi – Ministerstwo Sport i Turystyki, oraz Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Partnerami strategicznymi ponownie zostały: Grupa Orbis oraz firma Samsung.


Polecamy

Polecamy także:

Ekoturystyka w emiracie Dubaj
Ultranowoczesna architektura, zdobycze technologii, wszechobecny luksus – to oczywiste skojarzenia związane z Dubajem. W emiracie są także miejsca zupełnie inne;...

100 tys. pasażerów LOT-u do Chorwacji
Dubrownik, Zagrzeb, Split, Zadar i Pula okazały się turystycznymi hitami. Polskie Linie Lotnicze LOT przewiozły w tym roku między Polską i Chorwacją ponad 100 tys....

Anna Krupka – wiceministrem od marek turystycznych
Minister Witold Bańka, wczoraj  wręczył Annie Krupce nominacje na stanowisko sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Nowa wiceminister ma zajmować...

Szopki na liście UNESCO
Krakowskie szopki zostały wpisane na Listę Reprezentatywną Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO. To pierwszy wpis z naszego kraju. Decyzję o wpisaniu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne