Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



6. edycja najważniejszej w branży konferencji – Hotel Trends Poland & CEE

2018-11-28

Tegoroczna konferencja Hotel Trends Poland & CEE w hotelu Sofitel Warszawa Victoria zgromadziła ponad 450 uczestników, przedstawicieli polskich i globalnych sieci hotelowych, właścicieli hoteli niezrzeszonych, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, kadry managerskiej obiektów hotelowych, a także reprezentantów funduszy inwestycyjnych, firm deweloperskich oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa.

Panel3

Konferencję, której organizatorem są Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia, wydawca magazynu Hotelarz, otworzyło wystąpienie gościa specjalnego - Witolda Bańki, Ministra Sportu i Turystyki oraz prezentacje eksperckie Ireneusza Węgłowskiego, Prezesa IGHP i wiceprezesa Orbis S.A., a także Thomasa Emanuela, dyrektora ds. rozwoju biznesu w STR. Spotkaniu branżowemu  towarzyszyło inne ważne wydarzenie - Grupa Hotelowa Orbis zawarła umowę o zarządzanie hotelem Mercure z firmą UBM Development AG - wiodącym europejskim deweloperem hoteli, a także ogłosiła podpisanie warunkowej umowy z Dwell Well Development na zarządzanie kompleksem hotelowym Mercure i ibis Warszawa, który powstać ma na warszawskich Bielanach.

Pierwszy panel forum "Perspektywy i wyzwania branży hotelowej w CEE" prowadził David Nath, Head of Hospitality CEE w Cushman & Wakefield. Paneliści rozmawiali o dalszych możliwościach inwestycyjnych, nowych technologiach i ich wykorzystaniu, a także o tym, gdzie powinny koncentrować się strategie rozwoju na kolejne lata i co zrobić, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Kolejne sesje poświęcone były dzierżawie będącej coraz popularniejszym modelem współpracy pomiędzy inwestorami, a wyspecjalizowanymi podmiotami działającymi na polskim rynku; zatrudnianiu i problemom z brakiem kadry; technologiom i ich wykorzystaniu w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz wpływowi najmu krótkoterminowego mieszkań na rozwój hotelarstwa.

Pierwszy dzień Hotel Trends Poland & CEE zakończył się uroczystą galą i ogłoszeniem wyników piątej edycji konkursu Hotelarz Roku.

- Tegoroczna edycja Hotel Trends Poland&CEE była rekordowa pod każdym względem – zarówno ilości uczestników, poziomu merytorycznego dyskusji, jak i sponsorów, którzy tak licznie wsparli nasze wydarzenie. Ogromnie cieszy nas to, że Hotel Trends stało się najważniejszym corocznym miejscem spotkań wszystkich najważniejszych decydentów polskiej branży hotelarskiej – podsumowuje Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia.

- Obecność na konferencji Hotel Trends Poland & CEE  to niemal obowiązek dla każdej osoby związanej z branżą hotelową. To tu spotykają się profesjonaliści na co dzień aktywnie zaangażowani w rozwój rynku hotelowego nie tylko w Polsce, ale i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, że swoją wiedzą i doświadczeniem mogliśmy wspierać organizatora podczas tegorocznej edycji wydarzenia – komentuje Maria Zielińska, Senior Hospitality Advisor  - Poland Hospitality CEE w Cushman & Wakefield Polska.

Drugi dzień konferencji składał się z trzech sesji pogrupowanych w bloki tematyczne: „Inwestycje w hotelarstwie”, „Marketing i nowoczesne technologie” oraz „Regulacje w obszarze usług hotelarskich”. Podczas dziewięciu paneli zaproszeni eksperci rozmawiali o takich kwestiach, jak m.in. strategie inwestycyjne i finansowanie inwestycji hotelowych, możliwości, jakie oferuje automatyzacja marketingu i technologia hotelowa, a także wymieniali doświadczenia związane z wpływem RODO na hotelarstwo oraz dyskutowali o adekwatności obowiązującego systemu kategoryzacji hoteli w stosunku do potrzeb rynku.

Patronem merytorycznym Hotel Trends Poland & CEE była Cushman & Wakefield - wiodąca na świecie firma doradcza świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, zaś Patronami Honorowymi – Ministerstwo Sport i Turystyki, oraz Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Partnerami strategicznymi ponownie zostały: Grupa Orbis oraz firma Samsung.


Polecamy

Polecamy także:

Grecos kończy i podsumowuje pierwszy etap sprzedaży
Do 21 lutego obowiązuje ostatni etap promocji F!RST DEAL! Obecne zasady wczesnej sprzedaży Grecosa to rabaty do 40 procent, hotele dla dziecka gratis czy zaliczka na...

ARTYKUŁ SPONSOROWANY | IC Nightjet czyli jeden pociąg, cztery stolice, sześć krajów!
Pasażerowie PKP Intercity od grudnia ubiegłego roku mogą skorzystać z nadzwyczajnego międzynarodowego połączenia kolejowego. Sześć krajów i cztery...

ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Magiczne miejsce, w którym zadbasz o zdrowie
Designerski i nowoczesny - urzeka elegancją, oraz wysokim standardem oferowanych usług. Doskonała obsługa oraz wyśmienite posiłki są gwarancją zadowolenia...

10. Gala Perfect SPA Awards 2018
13 lutego w pałacowych wnętrzach Hotelu Bellotto w Warszawie odbyła się finałowa gala jubileuszowej 10. edycji konkursu  Perfect SPA Awards 2018. Zwycięskie...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne