Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Anna Krupka wiceministrem od marek turystycznych

Minister Witold Bańka wręczył Annie Krupce nominację na stanowisko sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.

 rt 2018 12z 01

  Nowa wiceminister ma zajmować się m.in. sprawami dotyczącymi dalszego wzmacniania konkurencyjności polskiej oferty turystycznej, w szczególności koordynacją i wdrażaniem projektu „Polskie Marki Turystyczne”, którego głównym celem ma być ukonstytuowanie tzw. regionów turystycznych. Anna Krupka urodziła się 30 października 1981 r. w Warszawie. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim, następnie studia podyplomowe „Marketing internetowy” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Z partią Prawo i Sprawiedliwość jest związana od 2005 r. Od 2013 r. jest członkinią Rady Politycznej PiS. W 2014 r. wybrana na radną Sejmiku Województwa Mazowieckiego. Posłanka na Sejm RP VIII kadencji. Pracowała m.in. w sejmowej Komisji Infrastruktury. Od marca 2017 r. przewodnicząca Wojewódzkiego Zespołu Samorządowego PiS w województwie świętokrzyskim, gdzie jako posłanka angażowała się w działania na rzecz rozwoju infrastruktury sportowej. Za tę dziedzinę będzie odpowiedzialna również jako sekretarz stanu w MSiT.


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne