Aplikacja eSky dla Asystenta Google

Dzięki integracji eSky z Asystentem poprzez platformę Actionson Google, osoby planujące podróż mogą za pomocą prostych komend głosowych m.in. wyszukać najbardziej atrakcyjne cenowo połączenia lotnicze.

 rt 2019 01z 05

  Serwis eSky to jeden z pierwszych partnerów Google w Polsce, z którym realizowany jest ten projekt. Aby rozpocząć konwersację z Ewą – głosowym asystentem podróży Asystenta Google – wystarczy wydać polecenie głosowe „OK Google. Porozmawiaj z eSky". – Asystent Google we współpracy z eSky wyszuka dla użytkownika najlepsze połączenia lotnicze i przekieruje go na naszą stronę mobilną, gdzie może on dokonać rezerwacji biletu. To wszystko w jednym, kilkuminutowym procesie. Dzięki współpracy z Google Polska planowanie podróży będzie proste, szybkie i wygodne jak zwykła rozmowa. Jako lider technologiczny w branży travel, stale testujemy nowe technologie, rozwijamy nasz serwis i aplikację. Widzimy wyraźne zainteresowanie technologiami głosowymi i chcemy odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, dlatego cieszymy się, że wspólnie z Google mogliśmy wprowadzić na polski rynek to przełomowe rozwiązanie – informuje Anna Wiertel, marketing communication director w Grupie eSky. Za pośrednictwem wyszukiwarki lotów eSky, Asystent umożliwia znalezienie połączenia lotniczego spośród tysiąca ofert jednego z 860 przewoźników lotniczych. Asystenta można zapytać np. o najtańsze bilety lotnicze do Hiszpanii czy kierunki podróży z najlepszymi parkami rozrywki. Dzięki stworzonej funkcjonalności, wymarzone wakacje czy wyjazd zagraniczny można będzie wygodnie i prosto zaplanować w dowolnej chwili w trakcie rozmowy z wirtualnym asystentem. – Z Grupą eSky współpracujemy blisko od kilku lat, dzięki czemu rozpoczynając tworzenie jednej z pierwszych akcji dla Asystenta Google, byliśmy pewni, że okażą się świetnym partnerem, szczególnie ze względu na swoje doświadczenie oraz zaawansowanie technologiczne, które pozwalają im doskonale zrozumieć najnowsze trendy i potrzeby użytkowników – komentuje Michał Długosz, product marketing manager z Google Polska. 


Wydanie: 1/2019, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail