Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Chiński reality show w polskich Tatrach

Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju.

 rt 2019 01z 07

  Celem show „Nieustraszone dwudziestolatki” była integracja 11 artystek girlsbandu Rocket Girls 101 i sprawdzenie uczestniczek w ekstremalnych warunkach – najpierw na pustyni, a później w wysokich, ośnieżonych górach. I właśnie ta druga część kręcona była w polskich Tatrach. Chińskie celebrytki odbyły wędrówkę w pięknej scenerii polskich gór. Część zdjęć kręcona była m.in. nad Morskim Okiem. Górska przygoda zespołu muzycznego z Chin zakończyła się w Zakopanem, gdzie uczestniczki świętowały wspólny sukces w tradycyjnej góralskiej gospodzie. – Chiny to jeden z rynków, z których w ostatnich latach notujemy największy wzrost przyjazdów turystów. Wpływ na te wyniki mają nie tylko bezpośrednie połączenia lotnicze, ale także tego typu akcje promocyjne. To, że artystki przyjechały właśnie do Polski, a nie do innego państwa, zawdzięczamy współpracy m.in. Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Ambasady RP w Pekinie oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane – mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy wyprodukowany przez Tencent Video – jedną z najważniejszych platform zakupowych w Chinach i serwis streamingowy, pod kierownictwem znanego reżysera Xie Dikui. W skład ekipy filmowej wchodziło ponad 140 osób, co sprawia, że jest to nie tylko pierwszy chiński reality show nakręcony w Polsce, ale również największe chińskie przedsięwzięcie tego typu w Europie. Liderka zespołu Rocket Girls 101 – Yang Chaoyue, jest obecnie niekwestionowaną królową chińskich kanałów social media, z ogromną bazą wiernych fanów. Widzowie mogli poznać ją po raz pierwszy w poprzedniej produkcji Tencent Video – „Tworząc girlsband 101”, która osiągnęła oglądalność ponad 4,47 mld wyświetleń. Odcinki, w których artystki zdobywają polskie Tatry i zwiedzają Zakopane, będą emitowane na platformie Tencent Video o 20.00 co niedzielę, zaczynając od 17 lutego 2019 r. Promocja turystyki przyjazdowej do Polski za pomocą lokowania produkcji filmowych i telewizyjnych będzie w najbliższych latach szeroko wykorzystywana przez Polską Organizację Turystyczną. W szczególności rynki azjatyckie są doskonałym miejscem do tego rodzaju działań promocyjnych


Wydanie: 1/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności