Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju.
Celem show „Nieustraszone dwudziestolatki” była integracja 11 artystek girlsbandu Rocket Girls 101 i sprawdzenie uczestniczek w ekstremalnych warunkach – najpierw na pustyni, a później w wysokich, ośnieżonych górach. I właśnie ta druga część kręcona była w polskich Tatrach. Chińskie celebrytki odbyły wędrówkę w pięknej scenerii polskich gór. Część zdjęć kręcona była m.in. nad Morskim Okiem. Górska przygoda zespołu muzycznego z Chin zakończyła się w Zakopanem, gdzie uczestniczki świętowały wspólny sukces w tradycyjnej góralskiej gospodzie. – Chiny to jeden z rynków, z których w ostatnich latach notujemy największy wzrost przyjazdów turystów. Wpływ na te wyniki mają nie tylko bezpośrednie połączenia lotnicze, ale także tego typu akcje promocyjne. To, że artystki przyjechały właśnie do Polski, a nie do innego państwa, zawdzięczamy współpracy m.in. Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Ambasady RP w Pekinie oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane – mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy wyprodukowany przez Tencent Video – jedną z najważniejszych platform zakupowych w Chinach i serwis streamingowy, pod kierownictwem znanego reżysera Xie Dikui. W skład ekipy filmowej wchodziło ponad 140 osób, co sprawia, że jest to nie tylko pierwszy chiński reality show nakręcony w Polsce, ale również największe chińskie przedsięwzięcie tego typu w Europie. Liderka zespołu Rocket Girls 101 – Yang Chaoyue, jest obecnie niekwestionowaną królową chińskich kanałów social media, z ogromną bazą wiernych fanów. Widzowie mogli poznać ją po raz pierwszy w poprzedniej produkcji Tencent Video – „Tworząc girlsband 101”, która osiągnęła oglądalność ponad 4,47 mld wyświetleń. Odcinki, w których artystki zdobywają polskie Tatry i zwiedzają Zakopane, będą emitowane na platformie Tencent Video o 20.00 co niedzielę, zaczynając od 17 lutego 2019 r. Promocja turystyki przyjazdowej do Polski za pomocą lokowania produkcji filmowych i telewizyjnych będzie w najbliższych latach szeroko wykorzystywana przez Polską Organizację Turystyczną. W szczególności rynki azjatyckie są doskonałym miejscem do tego rodzaju działań promocyjnych