Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Singapore Airlines wdrażają Amadeus Altéa NDC i Anytime Merchandising

2019-02-09

Singapore Airlines i Amadeus wspólnie pracują nad udoskonaleniem narzędzi sprzedaży detalicznej w ramach programu Amadeus NDC-X.

Singapoor Ar

Pełne wykorzystanie zalet standardu New Distribution Capability (NDC) i generowanie ofert zapewniających wartość dodaną wymaga szeroko zakrojonych działań w systemach linii lotniczych z uwzględnieniem merchandisingu, personalizacji i zarządzania przychodami.

Linie lotnicze Singapore Airlines (SIA) wdrożyły system Amadeus Altéa NDC i rozwiązanie Amadeus Anytime Merchandising (AAM), aby przyspieszyć transformację cyfrową, zoptymalizować swoje narzędzia sprzedaży detalicznej i móc dzięki temu oferować pasażerom wyjątkową obsługę. Dzięki tym rozwiązaniom przewoźnik będzie w stanie dotrzeć do swoich klientów z właściwą ofertą w dowolnej chwili, na każdym urządzeniu i za pośrednictwem wszystkich kanałów sprzedaży.

Wymienione produkty są wdrażane od czerwca 2018 r., a linie SIA uczestniczą w prowadzonym przez firmę Amadeus programie NDC-X od czasu wprowadzenia systemu Altéa NDC w 2017 r.

Amadeus Altéa NDC to kompletne rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania zakupu, rezerwacji i obsługi, które są zgodne ze standardem NDC. System umożliwia przewoźnikom dystrybucję ofert i ich spójność zarówno w kanałach pośrednich, jak i bezpośrednich.

Amadeus Anytime Merchandising pomaga natomiast liniom lotniczym zwiększać przychody przez generowanie odpowiednich, spersonalizowanych ofert turystycznych, obejmujących dodatkowe usługi związane z przelotem i nie tylko, np. noclegi hotelowe, wypożyczenie samochodu i ubezpieczenia. Przewoźnik może przedstawiać te oferty podróżnym w kanałach bezpośrednich i pośrednich, wykorzystując w tym drugim przypadku funkcje NDC.

Rozwiązania Amadeus Altéa NDC i AAM zostaną w pełni zintegrowane z dotychczasowym pakietem Altéa. Dzięki połączeniu tych technologii linie SIA mogą wprowadzić narzędzia zorientowane na klienta i będą w stanie utrzymać pełną kontrolę nad swoimi ofertami we wszystkich kanałach.

 


Aktualności

Polecamy także:

Na majówkę do Turcji?
Już nie Grecja, ale Turcja jest najchętniej rezerwowanym kierunkiem na majówkowy weekend. Tylko do pierwszych dni marca Turcję zarezerwował niemal co czwarty...

Sebastian Drzewiecki wiceprezesem oraz dyrektorem zarządzającym Sabre Polska
Z początkiem kwietnia 2019 roku Sebastian Drzewiecki objął stanowisko wiceprezesa oraz dyrektora zarządzającego Sabre Polska w Krakowie. Jest to wynikiem strategii...

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EDEN
Od 17. kwietnia obiekty i miejsca, które swoją ofertę opierają na turystyce medycznej, uzdrowiskowej lub SPA i Wellness mogą zgłaszać się do konkursu EDEN na...

CPK - start konsultacji branżowych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny rozpoczęła proces uzgodnień strategicznych z partnerami branżowymi. Podczas inauguracyjnego spotkania, w którym wzięło...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności