Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Linie HOP! zmieniają nazwę

Linie Air France ogłosiły, że postanowiły zmienić nazwę handlową swojej linii córki, która wykonuje loty regionalne (trasy krajowe oraz część tras europejskich).

 rt 2019 02z 03

  HOP! zmienia nazwę na Air France HOP. Zmiana ma na celu wyraźniejsze powiązanie regionalnej oferty lotów z marką macierzystą Air France i wzmocnienie pozycji marki francuskiego przewoźnika. Dzięki nowemu oznakowaniu klienci nie będą mieli wątpliwości, że usługę lotu świadczy Air France. Zmiana nazewnictwa jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej Grupy Air France KLM. Tak samo jak projekt dotyczący wcielenia marki JOON do Air France, zmiana dotycząca HOP! jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej i portfela marek Grupy Air France KLM, mającego zapewnić klientom większą przejrzystość i spójność z globalną ofertą handlową grupy. Grupa Air France KLM opiera się na dwóch przewoźnikach o silnych markach – francuskim Air France i holenderskim KLM, które mają własne spółki do obsługi lotów regionalnych: Air France HOP i KLM Cityhopper. Samoloty w tych barwach obsługują m.in. trasy do/z Warszawy, Gdańska, Krakowa i Wrocławia. Dodatkowo w obrębie grupy działa przewoźnik niskokosztowy pod marką Transavia, oferujący loty europejskie z portów bazowych we Francji i Holandii


Wydanie: 2/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Niemiecka turystyka 30 lat po upadku muru
Upadek Muru Berlińskiego w listopadzie 1989 r. i zjednoczenie Niemiec w następnym roku stały się najsilniejszymi motorami wzrostu niemieckiej turystyki...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Wywiady, nowości, trendy – najnowsze technologie w naszym corocznym dodatku. W tym roku piszemy nie tylko o Globalnych Systemach Dystrybucji, ale i innych...

Ruszyła sprzedaż ofert - „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY"
Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne, a także wiele innych atrakcji, z których będą mogli skorzystać w weekend od 22 do 24...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności