Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Andrzej Bargiel w nowej kampanii Lufthansy

Lufthansa rozpoczęła nową kampanię w mediach społecznościowych pod nazwą „Don’t let your dreams be just dreams” #LufthansaTravelGuide z udziałem Andrzeja Bargiela, znanego polskiego skialpinisty

Andrzej Bargiel w ubiegłym roku zdobył szczyt K2 w Himalajach, a następnie… zjechał z niego na nartach. Polak jest pierwszym człowiekiem w historii, który dokonał takiego wyczynu. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z Andrzejem Bargielem ze względu na jego nieustępliwość, odwagę i dokonania, które pokazują zarówno jego pasję do podróży, jak i siłę niezbędną do podążania za swoimi marzeniami – powiedział Frank Wagner, general manager sales Poland Lufthansa Group. Celem kampanii „Don’t let your dreams be just dreams” #LufthansaTravelGuide jest zainspirowanie odbiorców do realizacji swoich marzeń o podróżach. Będą ją wspierali również inni popularni instagramerzy, którzy podzielą się osobistymi marzeniami, planami i wspomnieniami z odbytych niedawno wyjazdów, pomagając przy tym każdemu znaleźć własny, wyjątkowy powód do podróżowania. Kampania rozpoczęła się 11 lutego i potrwa do 24 marca tego roku. Jej punktem kulminacyjnym będzie konkurs z nagrodami. Uczestnicy, którzy opiszą swoje wymarzone kierunki podróży i opatrzą je hasztagiem #LufthansaTravelGuide, będą mogli zdobyć dwa bilety w klasie ekonomicznej do dowolnie wybranego miasta z siatki połączeń Lufthansy. Pulę nagród wzbogacą prezenty z autografem skialpinisty oraz drobne upominki od Lufthansy.


Wydanie: 2/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności