Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Rainbow inwestycja w hotele

Należąca do Rainbow grecka spółka White Olive Hotels A.E. dzięki podpisaniu umowy inwestycyjnej z Funduszem Ekspansji Zagranicznej, pozyskuje 9 mln euro na dalszy rozwój.

 rt 2019 02z 06

  W planach jest zwiększenie finansowania do 12,5 mln euro. Fundusz Ekspansji Zagranicznej (w skrócie FEZ) jest częścią Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju. Otrzymane środki finansowe White Olive przeznaczy w całości na dalszy rozwój swojej działalności, w tym na pozyskiwanie i remontowanie nowych obiektów hotelowych. Obecnie do sieci hoteli WOH należą trzy hotele położone na greckiej wyspie Zakintos, w tym dwa działające już obiekty 4-gwiazdkowe i budowany właśnie obiekt o standardzie 5-gwiazdkowym. Inauguracja tego ostatniego odbędzie się w lipcu br. Dzięki pozyskanym na podstawie podpisanej z FEZ umowy środkom finansowym, w pierwszej transzy 9 mln euro spółka White Olive A.E. chce powiększyć portfolio swoich hoteli o dwa obiekty, jeden na własność, a drugi na zasadzie długoterminowego najmu. Nowo pozyskane hotele będą podobnej wielkości, między 120 a 150 pokoi. W planach jest kolejna runda dokapitalizowania spółki kwotą ok. 7 mln euro (z czego połowa pochodzić będzie od FEZ), co pozwoli rozbudować sieć hotelową o kolejne dwa obiekty. Tak więc na koniec 2020 r. spółka zarządzałaby siecią siedmiu hoteli liczących w sumie ok. 1,1 tys. pokoi i prawie 3 tys. łóżek. WOH planuje nadal rozwijać się w Grecji, która m.in. dzięki swojemu położeniu, klimatowi, historii i ofercie gastronomicznej, jest jednym z ulubionych kierunków wakacyjnych dla turystów z całego świata. Nowe obiekty będą zlokalizowane na wyspach Morza Egejskiego, tj. na Krecie, Rodos i na Kos, bo ich wyjątkowo korzystne warunki klimatyczne pozwalają na wydłużanie sezonu operacyjnego. Inwestowanie w rozwój sieci własnych hoteli WOH jest elementem strategii Rainbow na kolejne lata. Posiadanie własnej bazy hotelowej nie tylko stwarza większe możliwości kreowania i zarządzania produktem, ale pozwala również na wypracowanie większego i stabilnego wyniku finansowego


Wydanie: 2/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności