Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Best Reisen z dobrymi wynikami

2019-03-11

Firma  podsumowała sprzedaż za 2018 rok. Analiza pokazuje, że zeszły rok był dla touroperatora bardzo udany, mimo że wielu organizatorów w Polsce i w Europie zakończyło go wynikiem słabszym niż początkowo zakładany.

 Emiarty1

Fot pixabay
Zjednoczone Emiraty Arabskie były jednym z hitów ubiegłorocznej oferty Best Reisen

Po raz kolejny potwierdziło się, że strategia rozwoju oferty do dalekich krajów opartej o przeloty regularnymi liniami lotniczymi przynosi rezultaty. - Best Reisen na bieżąco dopasowuje podaż do popytu, dzięki czemu ograniczamy ryzyko finansowe, co dalej przekłada się na coraz lepszą sytuację finansową naszej firmy – mówi Leila ben Arfi, prezes Best Reisen. Touroperator specjalizuje się w ofercie do dalekich krajów, która w Polsce cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów. Hitami sprzedaży są wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, na Malediwy, coraz większą popularność zdobywają Seszele i Zanzibar. - W zeszłym roku wprowadziliśmy do programu hotele z segmentu budżetowego, dzięki czemu wycieczki na Malediwy, czy Seszele stały się bardziej przystępne cenowo. Wielu osobom nie zależy na ekskluzywnym zakwaterowaniu, ale na odkrywaniu nowych, egzotycznych kierunków, Best Reisen pomaga spełniać te marzenia – dodaje. - W tym roku poszerzyliśmy naszą ofertę o wyjazdy na Dominikanę i Jamajkę, wprowadziliśmy też pobyty na Malcie – przypomina Leila ben Arfi.

W 2018 roku przychody Best Reisen wyniosły 26,5 mln zł i były o 63,65 procent wyższe rok do roku. Zysk operacyjny osiągnął wartość 2,3 mln zł, co oznacza wzrost o 30,78 proc. w porównaniu do 2017 roku. Największym zainteresowaniem cieszyły się wycieczki do dalekich krajów, przychód ze sprzedaży tych wyjazdów wzrósł o 129 procent rok do roku. Najpopularniejszymi kierunkami były Zjednoczone Emiraty Arabskie i Malediwy, ale też Egipt, który wyraźnie wraca do łask polskich klientów. - O ile spodziewaliśmy się, że rok 2018 zakończy się wynikiem znacząco lepszym w porównaniu do 2017 roku, to bardzo pozytywnie zaskoczyły nas wyniki stycznia 2019 roku, kiedy to obrót był o 182 procent wyższy rok do roku – mówi prezes. Największe wzrosty dotyczyły  pakietów do Zjednoczonych Emiratów Arabskich (+450 procent), na Malediwy (+56 procent) i do Egiptu (+15 procent).

 

 


Aktualności

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne