Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Best Reisen z dobrymi wynikami

2019-03-11

Firma  podsumowała sprzedaż za 2018 rok. Analiza pokazuje, że zeszły rok był dla touroperatora bardzo udany, mimo że wielu organizatorów w Polsce i w Europie zakończyło go wynikiem słabszym niż początkowo zakładany.

 Emiarty1

Fot pixabay
Zjednoczone Emiraty Arabskie były jednym z hitów ubiegłorocznej oferty Best Reisen

Po raz kolejny potwierdziło się, że strategia rozwoju oferty do dalekich krajów opartej o przeloty regularnymi liniami lotniczymi przynosi rezultaty. - Best Reisen na bieżąco dopasowuje podaż do popytu, dzięki czemu ograniczamy ryzyko finansowe, co dalej przekłada się na coraz lepszą sytuację finansową naszej firmy – mówi Leila ben Arfi, prezes Best Reisen. Touroperator specjalizuje się w ofercie do dalekich krajów, która w Polsce cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów. Hitami sprzedaży są wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, na Malediwy, coraz większą popularność zdobywają Seszele i Zanzibar. - W zeszłym roku wprowadziliśmy do programu hotele z segmentu budżetowego, dzięki czemu wycieczki na Malediwy, czy Seszele stały się bardziej przystępne cenowo. Wielu osobom nie zależy na ekskluzywnym zakwaterowaniu, ale na odkrywaniu nowych, egzotycznych kierunków, Best Reisen pomaga spełniać te marzenia – dodaje. - W tym roku poszerzyliśmy naszą ofertę o wyjazdy na Dominikanę i Jamajkę, wprowadziliśmy też pobyty na Malcie – przypomina Leila ben Arfi.

W 2018 roku przychody Best Reisen wyniosły 26,5 mln zł i były o 63,65 procent wyższe rok do roku. Zysk operacyjny osiągnął wartość 2,3 mln zł, co oznacza wzrost o 30,78 proc. w porównaniu do 2017 roku. Największym zainteresowaniem cieszyły się wycieczki do dalekich krajów, przychód ze sprzedaży tych wyjazdów wzrósł o 129 procent rok do roku. Najpopularniejszymi kierunkami były Zjednoczone Emiraty Arabskie i Malediwy, ale też Egipt, który wyraźnie wraca do łask polskich klientów. - O ile spodziewaliśmy się, że rok 2018 zakończy się wynikiem znacząco lepszym w porównaniu do 2017 roku, to bardzo pozytywnie zaskoczyły nas wyniki stycznia 2019 roku, kiedy to obrót był o 182 procent wyższy rok do roku – mówi prezes. Największe wzrosty dotyczyły  pakietów do Zjednoczonych Emiratów Arabskich (+450 procent), na Malediwy (+56 procent) i do Egiptu (+15 procent).

 

 


Aktualności

Polecamy także:

TikTok pierwszy raz promuje kraj
Dzięki współpracy z ByteDance Ministerstwo Turystyki Indonezji chce zwiększyć popularność swojego kraju wśród turystów. Po raz pierwszy jedna z...

Wizz Air - 15. urodziny i 200 mln. pasażerów
Pierwszy lot Wizz Air odbył się 19 maja 2004 roku z Katowic do Londynu Luton. Od tego czasu linia rozbudowała swoją flotę do 112 samolotów Airbus, włącznie z...

Walne zgromadzenie ECTAA 2019 w Łodzi
W Łodzi 3 i 4 czerwca odbędzie się półroczne zgromadzenie członków Europejskiej Organizacji Związków Biur Podróży Unii Europejskiej (ang. European Travel...

Grecos uruchamia czartery z Modlina
Grecos wprowadził do oferty wakacje z wylotem z portu lotniczego Warszawa-Modlin. To 10. lotnisko, z którego w tym sezonie będą latać samoloty z klientami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności