Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Dalsza ekspansja Grupy eSky

Grupa eSky – serwis internetowy do rezerwacji podróży – realizuje kolejny etap globalnej ekspansji. Zgodnie z przyjętą strategią operator rozpoczął działalność na nowych rynkach europejskich – w Niemczech, Austrii i Włoszech, oraz amerykańskich – w Chile, Argentynie i Meksyku. Do końca 2019 r. Grupa eSky chce wejść do 25 nowych krajów i w sumie być obecna na ponad 60 światowych rynkach. Z szacunkowych planów grupy wynika, że użytkownicy korzystający z oferty eSky w nowych krajach wygenerują ponad 15 proc. całkowitej liczby rezerwacji.

 

  – Wolimy kolekcjonować przeżycia i doświadczenia, co sprzyja podróżowaniu. Jako globalny gracz oferujemy usługi podróżującym na całym świecie i choć potrzeby użytkowników są bardzo zróżnicowane, widzimy, że chęć oraz konieczność podróżowania stale rosną. Oczywiście nie tylko my dostrzegamy potencjał rynkowy, dlatego turystyka to obecnie wysoce konkurencyjna branża – komentuje Marius Turbatu, global expansion director w Grupie eSky. Grupa eSky jest obecna na blisko 40 światowych rynkach, a dzięki globalnym i regionalnym stronom internetowym (eSky.com, eDestinos. com) pozyskuje użytkowników ze wszystkich krajów i terytoriów zależnych na świecie. W kolejnych etapach rozwoju Grupa eSky planuje wejść na pozostałe rynki europejskie, w tym do krajów Europy Wschodniej. Uważnie przygląda się także nowym regionom, takim jak Afryka czy Azja-Pacyfik (APAC). – Europa i Ameryka Łacińska są dla nas kluczowymi regionami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiąganych przez niektóre dojrzałe rynki w Europie Zachodniej, takie jak Wielka Brytania, Francja czy Hiszpania, do których weszliśmy w ubiegłym roku; ale jednocześnie jesteśmy mile zaskoczeni obiecującymi wynikami w Grecji lub Peru. To dwa rynki o niższej konkurencji i dużym apetycie na podróże. Po ubiegłorocznym upadku Tripsty – greckiego operatora – na tym rynku powstała ciekawa dla nas przestrzeń, którą skutecznie zagospodarowujemy. Przewidujemy, że Europa Wschodnia będzie regionem z drugim co do wielkości wzrostem branży podróży online w ciągu najbliższych czterech lat, dlatego skupiamy się na tutejszych rynkach, ale przyglądamy się coraz uważniej także bardziej odległym – RPA, Australii i Nowej Zelandii – dodaje Marius Turbatu


Wydanie: 4/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Ośrodek Słotwiny Arena – rozpoczyna sezon narciarski
W Beskidzie Sądeckim aura sprzyja narciarzom, więc ośrodek rusza jako jeden z pierwszych w Polsce, armatki pracują pełną parą, a narciarze cieszą się pierwszymi...

Mandoria - nowy park rozrywki pod Łodzią
Czy istnieje przepis na stworzenie parku rozrywki atrakcyjnego zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci? Powstająca tuż obok Łodzi Mandoria Miasto Przygód udowodni,...

Certyfikaty POT 2019 wręczone!
Po raz siedemnasty zostały przyznane Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej – najważniejsze nagrody w branży turystycznej. Polska Organizacja Turystyczna...

Travel Meetings Krakow Malopolska #TMKM2019
W dniach 3-5 grudnia br. w Krakowie odbędzie się Travel Meetings Krakow Malopolska #TMKM2019, wydarzenie skierowane jest do szerokiego grona branży turystycznej....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności