Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


LOT połączenie do Pekin-Daxing – od 28 X do Chin codziennie

2019-07-09

LOT zwiększa częstotliwości połączeń do Chin do siedmiu rejsów tygodniowo. Z końcem października z Warszawy na nowe lotnisko Pekin-Daxing (PKX) poleci cztery razy w tygodniu, jednocześnie utrzymując w ofercie dotychczasowe trzy połączenia na Beijing Capital Airport (PEK). Rejsy do stolicy Chin będą wykonywane nowoczesnymi szerokokadłubowymi samolotami B787-8 i B787-9.

 

Lot M Kwiatkowski

fot: M. Kwiatkowski

 

Rejsy między Lotniskiem Chopina w Warszawie a największym i najnowocześniejszym lotniskiem Pekin-Daxing w Chinach będą wykonywane od 28 październikaz częstotliwościączterech połączeń w tygodniu. Dreamlinery LOT-u polecą na tej trasie według następującego rozkładu:

LO89 WAW-PKX 22:40-14:20+1 w poniedziałki, środy, piątki i soboty

LO90 PKX-WAW16:00-18:45 we wtorki, czwartki, soboty i niedziele

Ponadto, LOT utrzyma dotychczasowe trzy częstotliwości połączeń na lotnisko Beijing Capital (PEK) według rozkładu:

LO91 WAW-PEK 16:30- 06:35+1 we wtorki, czwartki i niedziele

LO92 PEK-WAW 08:45-12:20 w poniedziałki, środy i piątki

- Od kilku lat ubiegaliśmy się o zwiększenie częstotliwości rejsów do Chin, ponieważ dostrzegamy w tym połączeniu ogromny potencjał biznesowy. Nowa inwestycja infrastruktura,  jaką jest lotnisko Pekin-Daxing otwiera nam możliwości rozwoju w jednej z największych i najprężniej rozwijających się gospodarek świata. Tym samym, z trzech dotychczasowo obsługiwanych rejsów między Warszawą a Pekinem, z końcem października zwiększymy oferowanie do siedmiu połączeń tygodniowo. To nie tylko doskonała propozycja dla pasażerów podróżujących turystycznie i biznesowo między Polską a Chinami ale również dla osób rozpoczynających swoją podróż z wielu miast Europy Środkowo-Wschodniej i Zachodniej – mówi Rafał Milczarski, prezes LOT-u.

LOT uruchomił bezpośrednie rejsy z Warszawy do Pekinu w 2012 roku. Rozwój tego połączenia jest możliwy dzięki przyznaniu przewoźnikowi tzw. slotów czyli godzin startów i lądowań na nowym lotnisku Pekin-Daxing, które zostanie otwarte 1 października br.

Chiny to obecnie druga największa gospodarka świata, której wartość przekracza 13 000 mld USD. Rynek lotniczy pomiędzy Polską a Chinami dynamicznie się rozwija: w 2018 r. między Warszawą a Pekinem podróżowało w sumie ponad 70 tys. pasażerów. W ostatnich latach znacząco wzrosła też liczba turystów z Chin odwiedzających Polskę,  z 16 tys. osób podróżujących w 2007 r. do blisko 140 tys. podróżnych w ubiegłym roku. W 2018 r. średni poziom wypełnienia samolotów LOT-u na rejsach Warszawa-Pekin (PEK) wyniósł 90 proc. w sezonie letnim i 75 proc. w sezonie zimowym.

Rozkład połączeń do Pekin-Daxing został dostosowany tak, aby zapewnić dogodne przesiadki w Warszawie rozpoczynające się już od 1 godziny dla pasażerów z innych miast w Europie, w tym ze Szwecji, Kopenhagi, Hamburga, Berlina, Londynu, Paryża, Brukseli, Frankfurtu, Pragi, Wiednia, Budapesztu, Bukaresztu czy Wilna. Rejs do Pekin-Daxing potrwa 8godzin i 40 minut. W drugą stronę Dreamlinery LOT-u polecą w niespełna 10 godzin.

Nowe połączenie do Pekin-Daxing oznacza też rozwój potencjału przewozu towarów dla LOT Cargo. Oprócz standardowego przewozu produktów na tej trasie obejmującego części samochodowe, pocztę, wyposażenie medyczne, odzież i produkty chemiczne, po uzyskaniu certyfikatuIATA CEIV Pharma jesienią br. LOT Cargo zajmie się transportem wrażliwych na temperaturę produktów farmaceutycznych m.in. leków pomiędzy Chinami, a Europą. 

Nowe połączenie będzie wykonywane wyłącznie najnowocześniejszymi samolotami szerokokadłubowymi świata – Boeingami 787 Dreamliner. W każdym z nich pasażerowie mają do dyspozycji trzy klasy podróży: LOT Business Class z fotelami rozkładającymi się do pozycji płaskiego łóżka oraz kuchnią niczym z najlepszej restauracji; LOT Premium Economy Class z większą, indywidualną przestrzenią, wygodnymi fotelami z podnóżkami, podparciami dla ud, stolikami koktajlowymi i bogatym menu oraz LOT Economy Class z nowoczesnymi fotelami z indywidualnymi ekranami rozrywki pokładowej i gniazdami USB oraz świeżymi i urozmaiconymi posiłkami serwowanymi podczas rejsu. Na pokładach znajdzie się również produkty zawierające elementy regionalne, w tym menu w stylu chińskim.

 

Uruchomienie połączenia z Warszawy do Pekin-Daxing zostało zaplanowane w strategii rentownego wzrostu, którą LOT wdraża od początku 2016 r., a większość z jej założeń polski przewoźnik zrealizował przed czasem. LOT stale rozwija swoją flotę. Do końca tego roku do floty zostanie włączony kolejny B787 Dreamliner, dzięki czemu ich liczba we flocie LOT-u zwiększy się do 15.

LOT w ub. roku przewoźnik przewiózł rekordową liczbę ponad 8,9 mln pasażerów, czyli o 2 mln więcej niż rok wcześniej. W tym roku planuje przekroczyć barierę 10 mln przewiezionych osób. LOT używa dziś na co dzień ponad 80 nowoczesnych samolotów. Przewoźnik ma w swojej rozkładowej ofercie 111 rozkładowych połączeń na trzech kontynentach.


Aktualności

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności