Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 

 



Nowa marka hoteli butikowych w Polsce

2019-08-01

Grupa Accor rozwija w Polsce nową markę pięciogwiazdkowych hoteli butikowych - MGallery Hotel Collection. W marcu 2019 roku do kolekcji obiektów dołączył Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery, a w sierpniu pierwszych gości przywitał The Bridge Wroclaw MGallery.

McGallery2

fot: The Bridge Wroclaw MGallery
MGallery Hotel Collection to pierwsza stworzona przez międzynarodową grupę hotelową marka pięciogwiazdkowych hoteli butikowych. Zadebiutowała w 2008 roku pokazując zupełnie nowe oblicze nowoczesnego luksusu. Kultura i historia przenikają się w nich z nowoczesnym designem i sztuką współczesną, tworząc niepowtarzalną atmosferę, która zapewnia gościom niezapomniane wrażenia. Każdy hotel ma swoją unikatową osobowość i jest efektem twórczej pracy światowej sławy architektów i projektantów wnętrz. Dzięki temu obiekty MGallery zapraszają gości do świata fascynujących opowieści, błogiego odpoczynku i rytuałów oraz przeżywania chwil, które pozostają w pamięci na zawsze.
Jak podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing & Guest Experience Eastern Europe w Grupie Accor. - MGallery jest propozycją dla gości pełnych pasji, oczekujących od hotelu wyjątkowego doświadczenia związanego z podróżowaniem i poznawaniem nowych kultur. Może być to pobyt w historycznej nieruchomości, możliwość obcowania ze sztuką i niespotykanym designem czy autentyczna, autorska kuchnia. Właśnie takie doznania oferują hotele MGallery – każdy opowiada inną historię, ma swój zapach, charakterystyczne przedmioty i rytuały czy dedykowaną ofertę kulinarną, a przede wszystkim -  jest wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje.

KOLEKCJA MGALLERY

Obecnie kolekcję MGallery tworzy ponad 100 obiektów zlokalizowanych w 28 krajach na całym świecie. W regionie Europy Wschodniej hotele znajdują się w Pradze, Budapeszcie, Tarcinie nieopodal Sarajewa, a teraz również – we Wrocławiu i Krakowie. Kolejne otwarcia w najbliższych latach planowane są m.in. w Juracie oraz bułgarskim Płowdiw.
Jesteśmy niezwykle dumni, że obok przepięknych obiektów w Czechach, na Węgrzech oraz Bośni, możemy rozwijać tę wyjątkową markę również w Polsce. Nowy hotel to zawsze ogromne wyzwanie, a nowa marka, to podwójna odpowiedzialność, ale i ogromna satysfakcja. Wierzę, że MGallery we Wrocławiu i Krakowie - ze swoją historią i klimatem, będą przez gości kochane tak samo, jak w przypadku już ponad 100 istniejących obiektów marki na całym świecie – dodaje Joanna Świerkosz, VP Marketing & Guest Experience Eastern Europe w Grupie Accor.

Polecamy

Polecamy także:

Vademecum Turysty – zima 2019/20120
Wraz z ostatnim numerem Rynku Turystycznego przygotowaliśmy kolejny dodatek skierowany do konsumentów – Vademecum Turysty – zima 2019/20120. W tegorocznej...

Mandoria - nowy park rozrywki pod Łodzią
Czy istnieje przepis na stworzenie parku rozrywki atrakcyjnego zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci? Powstająca tuż obok Łodzi Mandoria Miasto Przygód udowodni,...

Ośrodek Słotwiny Arena – rozpoczyna sezon narciarski
W Beskidzie Sądeckim aura sprzyja narciarzom, więc ośrodek rusza jako jeden z pierwszych w Polsce, armatki pracują pełną parą, a narciarze cieszą się pierwszymi...

Certyfikaty POT 2019 wręczone!
Po raz siedemnasty zostały przyznane Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej – najważniejsze nagrody w branży turystycznej. Polska Organizacja Turystyczna...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności